کد خبر : 119279
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۳:۵۶
0 بازدید

هدفون کتابخوان – همشهری آنلاین

هدفون کتابخوان – همشهری آنلاین

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: به‌عنوان مثال در نمایشگاه امسال برای احترام به محیط‌زیست، تنها یک دهم سالن‌های بزرگ نمایشگاه با موکت پوشیده شده بود. وجود آب‌سردکن و نوشابه‌هایی با بطری‌های شیشه‌ای چندبار مصرف از دیگر نشانه‌های این نمایشگاه برای احترام به طبیعت بود. بیش‌تر بخوانید: در این نمایشگاه با وجود اینکه در بیشتر غرفه‌ها،

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: به‌عنوان مثال در نمایشگاه امسال برای احترام به محیط‌زیست، تنها یک دهم سالن‌های بزرگ نمایشگاه با موکت پوشیده شده بود. وجود آب‌سردکن و نوشابه‌هایی با بطری‌های شیشه‌ای چندبار مصرف از دیگر نشانه‌های این نمایشگاه برای احترام به طبیعت بود.

بیش‌تر بخوانید:

در این نمایشگاه با وجود اینکه در بیشتر غرفه‌ها، آثار چاپی مکتوب خودنمایی می‌کرد، اما مسئولان نمایشگاه با ساخت دکور یا مجسمه‌هایی نمادین، تلاش کردند به ناشران و بازدیدکنندگان، دنیای مجازی، هوش مصنوعی و تولیدات فرهنگی دیداری و شنیداری را هم یادآوری کنند. نمونه‌اش، یک هدفون غول‌پیکر بود که در محوطه نمایشگاه، توجه بازدیدکنندگان را به‌خود جلب می‌کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۴هزارو۳۰۰غرفه و ۶۵۰ نویسنده از ۱۵۳کشور جهان حضور داشتند و هزاران نفر از سراسر جهان از ۲۵ تا ۲۹مهر از آن بازدید کردند.

هدفون کتابخوان

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn