کد خبر : 119300
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۴۴
24 بازدید

نمی‌توان با قاطعیت درباره حسن یزدانی صحبت کرد

نمی‌توان با قاطعیت درباره حسن یزدانی صحبت کرد

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در رابطه با شرایط حسن یزدانی اظهار داشت: آینده حسن یزدانی بستگی به شرایط خودش دارد. باید دید که می‌تواند کشتی بگیرد یا خیر. قاعدتا کتف مصدومیتی است که وقتی این بلا سرش بیاید دیگر یک یک کشتی‌گیر نمی‌تواند مثل قبل باشد اما به هر

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در رابطه با شرایط حسن یزدانی اظهار داشت: آینده حسن یزدانی بستگی به شرایط خودش دارد. باید دید که می‌تواند کشتی بگیرد یا خیر. قاعدتا کتف مصدومیتی است که وقتی این بلا سرش بیاید دیگر یک یک کشتی‌گیر نمی‌تواند مثل قبل باشد اما به هر حال نظر نهایی با پزشک معالج و خود یزدانی است.

وی افزود: یزدانی یک سرمایه ملی است و امیدوارم در وهله اول هرچه زودتر سلامتی کامل خودش را به دست بیاورد و بعد به کشتی فکر کند.  ما تحت هر شرایطی حامی او هستیم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: همه ما منتظر بازگشت یزدانی هستیم اما هیچکس نمی تواند با قاطعیت درخصوص او نظر بدهد. شاید بتواند باز هم مثل یک قهرمان بزرگ کشتی بگیرد و شاید خودش تصمیم جدید بگیرد.

مهربان درباره حضور احتمالی قاسم پور مقابل تیلور و سعدالله اف گفت: او یک قهرمان بااخلاق و باکیفیت است که چشم نواز کشتی می‌گیرد. کامران می‌تواند از پس هر حریفی بربیاید و مشکلی بابت رویارویی با تیلور و سعدالله اف ندارد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn