کد خبر : 119357
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۵۱
0 بازدید

جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته سوم/ صدرنشینی غیرمنتظره شیر‌های بیرمنگام

جدول لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته سوم/ صدرنشینی غیرمنتظره شیر‌های بیرمنگام

سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صدرنشینی انگلیسی ها به پایان رسید. سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴، با اتفاق‌هایی جذاب به پایان رسید و تیمی در پایان این هفته با سه برد پیاپی در صدر جدول قرار گرفته که امسال پس از ۴۱ سال حسرت و دوری دوباره به لیگ

سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صدرنشینی انگلیسی ها به پایان رسید.

سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴، با اتفاق‌هایی جذاب به پایان رسید و تیمی در پایان این هفته با سه برد پیاپی در صدر جدول قرار گرفته که امسال پس از ۴۱ سال حسرت و دوری دوباره به لیگ قهرمانان رسیده است.

استون ویلا با ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۶ صدرنشین است و کمتر کسی تصور می‌کرد شاگردان اونای امری تا پایان هفته سوم صدرنشین باشند. شیرهای بیرمنگام ، یانگ بویز، بایرن مونیخ و بولونیا را تاکنون شکست داده اند. لیورپول دیگر تیم ۹ امتیازی است که هر سه بازی خود را برده است و با تفاضل گل مثبت ۵ در رتبه دوم قرار دارد. در رتبه سوم هم یک تیم انگلیسی دیگر قرار دارد و سیتیزن ها با هفت امتیاز سومند.

تداوم موفقیت‌های استون ویلا، موناکو و اسپورتینگ در حالی است که تیم‌های میلان، بایرن مونیخ و البته اتلتیکو مادرید در رده‌های پایینی دست‌وپا می‌زنند.  

با تغییر فرمت بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، مرحله گروهی حذف شده و جایش را به مرحله لیگ داده است. در مرحله لیگ، ۸ هفته بازی برگزار می‌شود که هر تیم با ۸ حریف متفاوت بازی می‌کند. تیم‌ها از هر سید ۴ گانه، دو حریف دارند که در یکی از آنها میزبان و در یکی مهمان هستند. به‌عبارتی، بازی‌های رفت‌وبرگشت دیگر وجود ندارد و هر تیم در ۴ بازی میزبان و در ۴ بازی مهمان است.

در خصوص نحوه صعود تیم‌ها باید گفت ۸ تیم اول جدول به‌صورت مستقیم به یک‌هشتم نهایی راه می‌یابند و در سید یک قرعه‌کشی این مرحله جای می‌گیرند. ۱۶ تیمی که در رده‌های ۹ تا ۲۴ قرار گیرند، در یک پلی‌آف رفت‌وبرگشت مقابل هم قرار می‌گیرند. ۸ تیمی که برنده پلی‌آف شوند، به یک‌هشتم نهایی می‌رسند تا تیم‌های سید دوم قرعه‌کشی این مرحله را تشکیل دهند. تیم‌های ۲۵ ام تا ۳۶ ام نیز کارشان در مسابقات اروپایی تمام می‌شوند و به کلی حذف خواهند شد.  

در حال حاضر تیم‌های استون ویلا، لیورپول، منچسترسیتی، موناکو، برست، بایرلورکوزن، اینتر و اسپورتینگ در منطقه صعود مستقیم به یک‌هشتم نهایی قرار دارند، اما پنج دیدار دیگر برای همه تیم‌ها باقی مانده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn