کد خبر : 119428
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
1 بازدید

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ویژه بانوان

شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ویژه بانوان

در طرح تسهیلاتی اندوخته بانوان بانک قرض الحسنه مهر ایران، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه این طرح و واریز ماهانه 800 هزار تومان در مدت‌زمان حداقل چهارماهه اقدام به دریافت وام کنند.  به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ مبلغ تسهیلات اندوخته بانوان حداکثر 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که بر‌ اساس

در طرح تسهیلاتی اندوخته بانوان بانک قرض الحسنه مهر ایران، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه این طرح و واریز ماهانه 800 هزار تومان در مدت‌زمان حداقل چهارماهه اقدام به دریافت وام کنند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ مبلغ تسهیلات اندوخته بانوان حداکثر 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که بر‌ اساس سقف وام پرداختی، دوره زمانی بازپرداخت وام بین 24 تا 36 ماه خواهد بود.

مراحل و شرایط دریافت تسهیلات اندوخته بانوان چگونه است؟

برای دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران، متقاضیان باید ابتدا حساب سپرده اندوخته بانوان افتتاح کنند. در ادامه، متقاضیان ملزم به واریز ماهانه 800 هزار تومان در مدت‌زمان حداقل چهارماهه در حساب افتتاح‌شده خود هستند.

همچنین پرداخت اندوخته باید همزمان با واریز اقساط هر کدام از وام‌های مرحله اول تا سوم و برای گرفتن وام بعدی انجام شود. علاوه بر این وام‌گیرندگان نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک باشند.

این تسهیلات به شکل وام‌های 10 تا 100 میلیون تومانی و طی چهار مرحله به متقاضیان پرداخت می‌شود. با توجه به مرحله‌ای بودن این تسهیلات، وام‌گیرنده با پرداخت مرحله اول از وام خود می‌تواند مرحله دوم را دریافت کند و به این ترتیب با تسویه مرحله قبلی، وام مرحله جدید را دریافت می‌کند. 

مبلغ مرحله اول 10 میلیون تومان و با دوره بازپرداخت 24 ماهه به وام‌گیرنده داده می‌شود. در مرحله دوم مبلغ این وام به 36 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 24 ماهه ارتقا می‌یابد. وام‌گیرنده پس از تسویه مرحله دوم می‌تواند وام مرحله سوم را که مبلغ 56 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 36 ماهه است دریافت کند.

در مرحله آخر متقاضیانی که بازپرداخت مرحله سوم وام خود را انجام داده‌اند می‌توانند مبلغ 100 میلیون تومان و با مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند.

جزئیات مبلغ اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران

وام‌گیرندگانی که مرحله اول وام را دریافت کرده‌اند، ملزم به پرداخت ماهانه 454 هزار تومان در مدت زمان 24 ماهه به بانک هستند. مبلغ بازپرداخت برای مرحله آخر که وام 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران با مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه است، سه میلیون و 30 هزار تومان محاسبه شده است. 

مجموع رقم وام و سودی که وام‌گیرنده در پایان مرحله آخر به بانک پرداخت می‌کند مبلغ 108 میلیون و 300 هزار تومان است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn