کد خبر : 119436
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
17 بازدید

روشن 1 – 3 تراکتور : باید ده هیچ می‌بردیم!

روشن 1 – 3 تراکتور : باید ده هیچ می‌بردیم!

تیم تراکتور دومین برد آسیایی خود را با نمایشی بسیار خوب به دست آورد. به گزارش “ورزش سه”، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی برای تیم تراکتور آغاز شد که باتوجه به حذف موهان باگان از این رقابت‌ها، این دومین دیدار نماینده ایران در رقابت‌های جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شد و تراکتور باید






تیم تراکتور دومین برد آسیایی خود را با نمایشی بسیار خوب به دست آورد.





روشن 1 - 3 تراکتور : باید ده هیچ می‌بردیم!



به گزارش “ورزش سه”، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی برای تیم تراکتور آغاز شد که باتوجه به حذف موهان باگان از این رقابت‌ها، این دومین دیدار نماینده ایران در رقابت‌های جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شد و تراکتور باید در خارج از خانه رودرروی حریف قرار می‌گرفت.

هوای سرد دوشنبه با شروع تهاجمی حریف آغاز شد و در حالی که هواداران تراکتور کم کم نگران نتیجه بازی می‌شدند، دو گل متوالی از امیرحسین حسین زاده این تیم را به ساحل آرامش رساند. البته در نیمه اول تراکتور سه موقعیت خوب دیگر هم داشت و اگر مهاجمان این تیم با دقت بیشتری به توپ ضربه می‌زدند احتمالا میتوانستند با نتیجه بهتر به رختکن بروند.

در نیمه دوم باوجود نیاز روشن به گلزنی، این تراکتور بود که موقعیت سازی کرد اما مهاجمان این تیم به هیچ وجه قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانستند و حسین زاده هم که چند بار فرصت زدن گل سوم را نداشت، نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه بزند. با این حال روی ارسال ریکاردو آلوز تومیسلاو اشتراکالی یک گل زد تا بازی 3-0 شود.

بعد از این گل و در حالی که اسکو ترکیب تیمش را تا حدی تغییر داده بود، روی اشتباه میلاد کر، روشن تاجیکستان توانست دروازه بیرانوند را باز کند تا قفل دروازه این تیم بشکند.

در نهایت بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید تا تراکتور مقتدرانه در صدر جدول بایستد.

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲

ورزشگاه مرکزی دوشنبه


  • علی دایی به فوتبال باز میگردد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn