کد خبر : 119437
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
0 بازدید

جاور: جداسازی روئینگ از قایقرانی باعث تمرکز بیشتر می‌شود

جاور: جداسازی روئینگ از قایقرانی باعث تمرکز بیشتر می‌شود

ملی پوش قایقرانی درباره وضعیت خود و جداسازی روئینگ از فدراسیون قایقرانی توضیحاتی را بیان کرد. مهسا جاور ملی پوش قایقرانی کشورمان   در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در پویش ۱۰ ساله مراسم خیریه حمایت از بیماران سرطانی اظهار کرد: من به واسطه حسن تفتیان به این مراسم دعوت شدم،

ملی پوش قایقرانی درباره وضعیت خود و جداسازی روئینگ از فدراسیون قایقرانی توضیحاتی را بیان کرد.

مهسا جاور ملی پوش قایقرانی کشورمان   در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در پویش ۱۰ ساله مراسم خیریه حمایت از بیماران سرطانی اظهار کرد: من به واسطه حسن تفتیان به این مراسم دعوت شدم، اما خیلی خوشحالم که در این مراسم هستم و به نظرم اتفاق قشنگی است. به نظرم حضور در این مراسم هم خوشحال کننده و هم ناراحت کننده است.  تماشای یکسری از جوانان ما  که آن قدر قوی هستند به ما خیلی روحیه می‌دهد و حالمان را خوب می‌کند و امیدوارم از این به بعد درچنین خیریه‌هایی بتوانم قدم‌های مثبتی بردارم و هر کمکی از دستم برآید حتما انجام می‌دهم و از همین جا باید به این دوستان بگویم که دمشان گرم که آن قدر آدم‌های قوی هستند.  

جاور درباره اینکه وضعیتش به چه صورت است و آیا مسابقه‌ای پیش رو دارد، گفت: تقریبا ما هفته گذشته از قهرمانی آسیا برگشتم و توانستم در آنجا مدال نقره بگیرم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و فدراسیون ما از قایقرانی جدا شده است و خودمان را برای بازی‌های آسیایی ناگویا آماده می‌کنیم و مدال‌های بیشتری کسب کنیم. ان شا الله همه چیز خوب پیش برود و ما بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.  

او درباره اینکه جدا سازی در فدراسیون قایقرانی به نفع این رشته ورزشی شده است یا نه! بیان کرد: این موضوع باعث می‌شود که هر فدراسیونی تمرکز بیشتری روی رشته ورزشی خود داشته باشد. ما خانواده بزرگی هستیم و تقریبا ۸، ۹ رشته متفاوت داریم و قطعا با این جدا سازی فدراسیون قایقرانی تمرکز بیشتر می‌شود و امیدواریم حمایت‌ها همان قدر بیشتر باشد تا ان شا الله رشته‌های ما بتوانند مدال‌های بیشتری بگیرند.  

جاور درباره اینکه اردوی تیم ملی قایقرانی پیش رو دارید، گفت: نه، به خاطر اینکه تازه از مسابقات قهرمانی آسیا برگشتیم و فکر می‌کنم در نزدیک‌ترین زمان اردو‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم خودمان را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.  

ملی پوش قایقرانی درباره اینکه دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان سابقه حضور در قایقرانی را داشته است، گفت: دنیا مالی خودش این رشته ورزشی را وارد ایران کرد و قطعا ایشان زیر و بم این رشته ورزشی را می‌داند و ما خیلی امیدواریم که در این راستا بتواند به ما کمک کند. شادی سرپرست تیم ملی هم تنها  قهرمان جهان این رشته ورزشی است و قطعا اتفاق خوبی می‌افتد و امیدوارم این اتفاقات هر چه سریعتر رخ بدهد تا بتوانیم ما هم وظایف خود را انجام بدهیم.  

او درباره اینکه پاداش‌های بازی‌های آسیایی هانگژو داده شد، بیان کرد: بله، پاداش‌های بازی‌های آسیایی داده شده است و ا ن شا الله پاداش قهرمانی آسیا را هر چه زودتر بدهند، چون با این وضعیت اقتصادی یک مقدار سخت است، اما قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد.  

جاور درباره اینکه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چه توقعی دارد، اظهار کرد: ما چند روز پیش در کنار دنیا مالی بودیم و ایشان با جان و دل و پدرانه حرف‌های ما را گوش داد و هر حرفی که ما می‌زدیم همان لحظه پیگیری می‌کرد و این اتفاق برای ما خیلی دلگرم کننده است و یک پدر مهربان در کنار قایقرانی است. امیدواریم این اتفاق سریعتر رخ بدهد و ایشان هم نظرشان این بود که ما از همین الان باید برای بازی‌های آسیایی ناگویا شروع کنیم تا نتایج خوبی را بگیریم و این دلگرمی برای ما است.  

ملی پوش قایقرانی درباره مشکلات این رشته ورزشی گفت: ما در مورد پیست و تجهیزات همیشه مشکل داشتیم، اما قول دادند که پیست استاندارد خوب و کمپ‌های تمرینی برای زمستان و تابستان برایمان فراهم شود و منتظریم که این اتفاقات بیفتد.

خبرنگار : مریم طایفه 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn