کد خبر : 119448
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
0 بازدید

روسا و نواب هیات های ورزشی به عنوان بازوان توانمند و قدرتمند ما در استان ها هستند

روسا و نواب هیات های ورزشی به عنوان بازوان توانمند و قدرتمند ما در استان ها هستند

به گزارش خبرگزاری برنا، کاظمی پور در نشست نواب رییس بانوان هیات های ورزشی استان یزد گفت: اگر حرکت و مشی خوبی در عرصه ورزش را شاهد بودیم چیزی جز عشق نبوده است و این تلاش در استان ها بوده است که توانسته موفقیت را دنبال کند.   معاون توسعه ورزش بانوان گفت: یکی از

به گزارش خبرگزاری برنا، کاظمی پور در نشست نواب رییس بانوان هیات های ورزشی استان یزد گفت: اگر حرکت و مشی خوبی در عرصه ورزش را شاهد بودیم چیزی جز عشق نبوده است و این تلاش در استان ها بوده است که توانسته موفقیت را دنبال کند.

 

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: یکی از بازوان توانا و قدرتمند استانهای ما شما بزرگواران و نواب روسای هیات های ورزشی هستید که کار را مدیریت می کنید.

 

وی بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد در خصوص آمایش سرزمینی بود که الان نیز براساس قانون و تکلیف در دست انجام است.

 

کاظمی پور گفت: در این برنامه مشخص می شود که در تقسیم منابع برای ایجاد زیرساخت ها تکلیف ما چیست؟

 

وی افزود: در ست. آمایش همه زیرساخت ها احصا شده و نقطه گزاری و تحقیق شده و بر اساس آن منابع مدونی اختصاص صورت گیرد.

 

معاون توسعه ورزش بانوان بیان کرد: ما در بحث منابع انسانی نباید مشکل داشته باشیم و در هر جایی که حضور پیدا میکنیم بر حل شدن این مشکل تاکید داریم.

 

وی افزود: ما باید برنامه های ورزشی را در استان ها اجرا کنیم و از تمرکز در تهران جلوگیری کنیم.

 

کاظمی پور گفت: حضرت آقا در سخنرانی اخیر خود بعد از ورزشهای آسیایی بر انتخاب مربی درست تاکید کردند که ما نیز معتقدیم اگر کار را به مربیان درست ندهیم شاهد اتفاقات خوب نخواهیم بود و باید به هویت یابی ورزشکاران از طریق مربیان تاکید کنیم.

 

وی افزود: اگر جایی نشستیم که تخصص، تعهد و تجربه را نداریم باید احساس کنیم که جای ما اینجا هست یا نه و به همین دلیل خیلی از مسایل دختران ما در هیات ها مورد توجه قرار نمی گیرند.

 

کاظمی پور گفت: در بحث تیم داری اگرچه محدودیت های وجود دارد اما باید توجه به بومی بودن تیم ها توجه ویژه ای داشت تا از منابع مالی استان برای دختران همین استان هزینه شود.

 

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست های هم افزار با دستگاه های استان از جمله تاکیدات ما است تا بتوان از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn