کد خبر : 119483
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
2 بازدید

با پیروزی برابر شمس آذر با روحیه آماده بازی الغرافه می‌شویم / انتقادات از مهاجمان پرسپولیس نباید تخریبی باشد

با پیروزی برابر شمس آذر با روحیه آماده بازی الغرافه می‌شویم / انتقادات از مهاجمان پرسپولیس نباید تخریبی باشد

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شکست اخیر پرسپولیس برابر السد قطر تاکیدکرد: ما در مقابل این تیم قطری به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم ولی در روزی که سه مهره تاثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم، شانس با ما یار نبود و توپ‌های مان به گل تبدیل نشد و متاسفانه

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شکست اخیر پرسپولیس برابر السد قطر تاکیدکرد: ما در مقابل این تیم قطری به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم ولی در روزی که سه مهره تاثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم، شانس با ما یار نبود و توپ‌های مان به گل تبدیل نشد و متاسفانه بازنده این دیدار بودیم.

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر پرسپولیس تمامی نفرات خود را در اختیار نداشته و کادرفنی در این زمینه با چالش روبرو بوده و این مساله را هم می‌توان در ناکامی مان در آسیا دخیل دانست. اصلا دنبال توجیه نیستیم ولی تکرار مصدومیت‌ها و بسته شدن دست کادرفنی در نتایجی که ما در لیگ نخبگان گرفتیم، کاملا موثر بود. با وجود این مسائل و نتایج اخیر من از آینده پرسپولیس در لیگ نخبگان ناامید نیستیم.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد انتقاداتی که به خط حمله سرخ پوشان وارد شده است، واکنش نشان داد و در این رابطه اظهار داشت: علی علیپور مهاجم خیلی خوبی است که در گلزنی تبحر دارد ولی در بازی اخیر مقابل السد دیدیم که او در نقش وینگر بازی کرد و از باکس دور بود. به هرحال این روز‌ها انتقادات زیادی به او وارد می‌شود که به نظرم همه آنها درست نیست. در مورد ژوائو هم باید بگویم درست است این مهاجم در بازی اخیر خیلی بی دقت بود و فرصت‌های ایده آلی را از دست داد ولی نباید او را تخریب کرد. این بازیکن خارجی تازه به پرسپولیس اضافه شده و از یک فرهنگ دیگر وارد کشور ما شده است و به هرصورت نیازمند زمان است تا با شرایط فوتبال ما اُخت شود. باید به ژائو زمان بدهیم و نباید با انتقادات زیاد او را دلسرد کنیم. به اعتقاد من انتقادات  از مهاجمان پرسپولیس  نباید تخریبی باشد.

انتظاری توصیه‌ای به مهاجمان پرسپولیس داشت و در این خصوص تصریح کرد: ما مهاجمان با سابقه و خوبی داریم که شاید در حال حاضر یک مقدار در زمینه تمرکزی مشکل دارند که این موضوع حل شدنی است. هواداران از مهاجمان گل می‌خواهند و این یک امر طبیعی است. امیدوارم مشکل تمرکز فوروارد‌های ما به زودی حل شود و خط آتش پرسپولیس زهردارتر از قبل در بازی‌های بعدی عمل کند.

وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس برابر شمس آذر به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: درست است که شمس آذر در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول است، اما نباید این مساله پرسپولیسی‌ها را گول بزند. پیروزی برابر شمس آذر از جهات مختلفی برای پرسپولیس مهم است. علاوه بر صدرنشینی، برد در این بازی تیم را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌دهد تا با وضعیت مناسب تری برای بازی مقابل الغرافه آماده شویم.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn