کد خبر : 119485
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
1 بازدید

ماجرای عجیب مردی که خانه‌های مردم را بدون اجازه آنها تمیز می‌کرد!

ماجرای عجیب مردی که خانه‌های مردم را بدون اجازه آنها تمیز می‌کرد!

«دامیان ووینیلوویچ»، ۳۶ ساله لهستانی باید الآن خیلی عصبانی باشد. نه‌تنها «قربانیان» او از زحماتش تشکر نکردند، بلکه کاری کردند او ۲۲ ماه از زندگی‌اش را در زندان بگذراند. این مرد که لهستانی‌الاصل است تابستان گذشته، به دو خانه در شهر نیوپورت ولز بدون اجازه وارد شد و کار‌های خانه، مانند بیرون بردن زباله‌ها، آویزان

«دامیان ووینیلوویچ»، ۳۶ ساله لهستانی باید الآن خیلی عصبانی باشد. نه‌تنها «قربانیان» او از زحماتش تشکر نکردند، بلکه کاری کردند او ۲۲ ماه از زندگی‌اش را در زندان بگذراند.

این مرد که لهستانی‌الاصل است تابستان گذشته، به دو خانه در شهر نیوپورت ولز بدون اجازه وارد شد و کار‌های خانه، مانند بیرون بردن زباله‌ها، آویزان کردن لباس‌ها روی طناب رخت و تمیز کردن کف خانه را انجام داد. او تنها چیزی که از خانه‌ها برمی‌داشته و مصرف می‌کرده، نوشیدنی بوده و البته گاهی حمام هم می‌کرده است. ووینیلوویچ پس از اتمام کارهایش، برای صاحبخانه‌ها یادداشتی می‌گذاشت که «اصلا نگران نشو، شاد باش و از زندگی لذت ببر.»

اما قربانیان ووینیلوویچ از کار این مرد نه‌تنها قدردانی نکردند، بلکه از او عصبانی شده بودند. یکی از این صاحبخانه‌ها زنی بود که تنها زندگی می‌کرد. او به خبرنگار محلی گفته بود، وقتی وارد خانه شده، دیده است که سطل زباله خالی است، ظرف غذای پرنده‌ها پر و جای برخی از گلدان‌ها عوض شده بوده است. او از دیدن این موارد آنقدر ترسیده که نتوانسته در خانه‌اش بماند و نزد برخی از دوستانش رفته بود. این زن بیچاره، زمانی که ووینیلوویچ دستگیر شد، جرات کرد به خانه خود برگردد.

وکیل این مرد در دادگاه در دفاع از این مرد گفت، در مدت زمانی که ووینیلوویچ وارد این خانه‌ها می‌شده، تازه بی‌خانمان شده بوده است و به‌دنبال سرپناهی می‌گشته تا لحظات آرامی را بگذراند. او در مدتی هم که در خانه‌ها بوده، برای جبران بی‌اجازه وارد شدن به خانه، آنجا را تمیز می‌کرده است.

وقتی این مرد ابراز پشیمانی کرد و از آنجایی‌که به کسی هم صدمه نزده بود، دادگاه برای او فقط ۲۲ ماه حبس تعیین کرد.

منبع: خبرآنلاین

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn