کد خبر : 119488
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
1 بازدید

سردار تنگسیری: پای متعدیان به خاک ایران را می‌شکنیم

سردار تنگسیری: پای متعدیان به خاک ایران را می‌شکنیم

به گزارش پارسینه به نقل از برنا، سردار علیرضا تنگسیری در اجتماع بسیجیان شهرستان ابوموسی اظهار کرد: جزایر پاره‌ای از تن ایران اسلامی است و همچنان ایرانی باقی می‌ماند. وی افزود: ما همواره پیام و دست صلح و دوستی را به سمت همسایگان دراز کرده‌ایم، اما هرکس در هر جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی

به گزارش پارسینه به نقل از برنا، سردار علیرضا تنگسیری در اجتماع بسیجیان شهرستان ابوموسی اظهار کرد: جزایر پاره‌ای از تن ایران اسلامی است و همچنان ایرانی باقی می‌ماند.

وی افزود: ما همواره پیام و دست صلح و دوستی را به سمت همسایگان دراز کرده‌ایم، اما هرکس در هر جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خواهیم شکست و چشم نا ثوابش را کور می‌کنیم.

تنگسیری دشمنان فرا منطقه‌ای را مخاطب قرار داده و گفت: ما دشمن را می‌شناسیم و به آنان تودهنی خواهیم زد چرا که ما ملتی هستیم که هرگز سر خم نمی‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انگلستان خبیث نقشه‌ای را نه تنها برای ایران بلکه در همه کشورهای مسلمان بین عراق و کویت، کویت و عربستان، عربستان و قطر و بین امارت و عمان پایه گذاری کرده تا هر زمانی دلشان خواست کشورها را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

وی ادامه داد: حضور امروز بسیجیان و دلاوران در این میدان به این معناست که ما ایرانی، باغیرت و از نسل شهدای کربلای ۵ هستیم و در مقابل تمامیت ارضی کشور مسئولیت داریم.

سردار تنگسیری با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: همه در برابر این موضوع مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که شیعه و سنی همه کنار هم هستیم و شیعیان از اهل سنت دفاع می‌کنند.

سردار تنگسیری تاکید کرد: ما سربازان ملتی شریف هستیم که با اعلام خبر قصد حمله اسرائیل به کشور، رهبر شجاعش با دعوت مردم به نماز جمعه وعده عملیات صادق ۳ را می‌دهد.


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn