کد خبر : 119605
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
4 بازدید

گل من به نام تو!

گل من به نام تو!

داروین نو نیز، مهاجم لیورپول، می‌داند که گلش باید به نام محمد صلاح ثبت می‌شد. به گزارش “ورزش سه”، لیورپول شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی لایپزیش روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر تیم حریف به پیروزی برسد و با






داروین نو نیز، مهاجم لیورپول، می‌داند که گلش باید به نام محمد صلاح ثبت می‌شد.





نو نیز از صلاح خجالت کشید: گل من به نام تو!



به گزارش “ورزش سه”، لیورپول شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی لایپزیش روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر تیم حریف به پیروزی برسد و با کسب سه امتیاز بسیار مهم و ارزشمند به خانه برگردد.

نونیز موفق شد تک گل تیمش را در این بازی در دقیقه ۲۷ به ثمر برساند تا شاید فشارهایی که در چند هفته اخیر روی او بوده را کمی کاهش دهد و بتواند خودش را به آرنه اشلوت که به نظر می‌رسد باور زیادی به او ندارد ثابت کند، هرچند گلی که این بازیکن به ثمر رساند هم باید به نام محمد صلاح به ثبت می‌رسید.

صلاح روی سانتری که برایش در محوطه جریمه ارسال شده بود، توپ را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد و در حالی که این توپ در مسیر ورود به دروازه و تبدیل شدن به گل بود، نونیز جلو آمد و با پا یک ضربه به آن زد تا به اصطلاح گل صلاح را دزدیده باشد، هر چند این ستاره مصری واکنش بدی نشان نداد و از این موضوع ناراحت نبود.

اما زمانی که ویرژیل فن‌دایک به سمت نونیز آمد تا این گلزنی را به او تبریک بگوید، این ستاره اهل اروگوئه رو به کاپیتان تیمش گفت: «نه، این گل برای محمد است.» تا نشان دهد که از کاری که انجام داده آگاه است، اما صلاح هم به اندازه او خوشحالی کرد و نشان داد که پیروزی تیمش برایش مهم‌تر از گلزنی است.

 

 


  • علی دایی به فوتبال باز میگردد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn