کد خبر : 119758
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
0 بازدید

خارجی های بازار خودرو چند قیمت خوردند؟

خارجی های بازار خودرو چند قیمت خوردند؟

قیمت محصولات مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شده‌ است. طراحی ظاهری، سوبا M۴ را جذاب و مدرن جلوه می‌دهد این مدل بسیار متفاوت از خودروهای معمول در کلاس ون چینی بوده و فراتر از انتظار جلب توجه می‌کند. خودرو مذکور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون

قیمت محصولات مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شده‌ است.

خارجی های بازار خودرو چند قیمت خوردند؟


طراحی ظاهری، سوبا M۴ را جذاب و مدرن جلوه می‌دهد این مدل بسیار متفاوت از خودروهای معمول در کلاس ون چینی بوده و فراتر از انتظار جلب توجه می‌کند. خودرو مذکور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پیکاپ G۹ یکی از قدرتمند‌ترین و پر‌آپشن‌ترین خودروهای مونتاژی است که توسط بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود امروز با رشد ۵۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

جک EJ۷ از محصولات کرمان موتور است که با کاهش قیمت مواجه شده و با ریزش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما اس ۷ ( S۷ ) صندوق برقی یکی از مدل‌های این خانواده امروز روند صعودی را تجربه کرد. خودروی مذکور امروز با رشد ۲۸ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت-خودروهای-حارجی





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn