کد خبر : 119762
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
0 بازدید

با تمام توان دنبال صعود پیکان به لیگ برتر هستیم

با تمام توان دنبال صعود پیکان به لیگ برتر هستیم

تیم فوتبال پیکان روز چهارشنبه در هفته هشتم لیگ دسته اول موفق شد نفت مسجدسلیمان را در خانه حریف شکست بدهد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد. در چنین شرایطی رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پیکان صبح امروز(پنجشنبه) در محل تمرین تیم فوتبال حضور یافت و دقایقی در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی

تیم فوتبال پیکان روز چهارشنبه در هفته هشتم لیگ دسته اول موفق شد نفت مسجدسلیمان را در خانه حریف شکست بدهد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

در چنین شرایطی رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پیکان صبح امروز(پنجشنبه) در محل تمرین تیم فوتبال حضور یافت و دقایقی در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی به صحبت پرداخت. خطیبی ضمن تبریک بابت برد اخیر از امیدرضا روانخواه سرمربی و شاگردانش خواست در ادامه بازی‌های لیگ دسته اول هم با همین تمرکز و قدرت حضور یابند تا در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند.

خطیبی در این خصوص گفت: خداراشکر هفته‌ای که گذشت برای باشگاه پیکان هفته خوبی بود. هم تیم والیبال ما دو پیروزی ارزشمند به دست آورد و هم تیم فوتبال موفق شد در خانه حریف به برد برسد.

وی افزود: امروز در جمع بازیکنان تیم فوتبال پیکان به آنها گفتم که نباید هدفی جز صعود به لیگ برتر و خوشحال کردن مجموعه بزرگ ایران‌خودرو داشته باشند. تاکنون سعی کردیم تمام امکانات و پشتیبانی لازم را از تیم‌های باشگاه برای کسب نتایج مطلوب داشته باشیم و در ادامه فصل هم تلاش خواهیم کرد از نظر امکانات سخت‌افزاری دریغ نکنیم.

خطیبی در پایان گفت: همه ظرفیت‌ها و توان خود را برای صعود تیم فوتبال پیکان به لیگ برتر به کار گرفته‌ایم و انشاالله با درایت کادرفنی ، تلاش‌های کادر اجرایی و همت بازیکنان به روند خوب خود ادامه می‌دهیم و به هدف بزرگ خود در پایان فصل دست پیدا می‌کنیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn