کد خبر : 119766
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
1 بازدید

النگوی طلایی که به‌جای سفر کربلا خرج لبنان شد

النگوی طلایی که به‌جای سفر کربلا خرج لبنان شد

این روز‌ها مردم کشورمان هر طوری که می‌توانند با جان‌ودل به مردم به فلسطین و لبنان کمک می‌کنند. از کمک‌های چند هزار تومانی تا میلیاردی. حتی برخی از بانوان طلا‌های خودشان را به مردم فلسطین و لبنان کمک کردند و کاری با افزایش قیمت طلا ندارند.  فهیمه صابری همسر شهید مرتضی پالیزوانی هم یکی از

این روز‌ها مردم کشورمان هر طوری که می‌توانند با جان‌ودل به مردم به فلسطین و لبنان کمک می‌کنند. از کمک‌های چند هزار تومانی تا میلیاردی. حتی برخی از بانوان طلا‌های خودشان را به مردم فلسطین و لبنان کمک کردند و کاری با افزایش قیمت طلا ندارند. 

فهیمه صابری همسر شهید مرتضی پالیزوانی هم یکی از بانوانی است که علاوه بر کمک‌های نقدی، نیت می‌کند النگوی طلایی را که برای خرج سفر کربلا نگه داشته را به جبهه مقاومت کمک کند. 

وقتی پای صحبت با خانم صابری می‌نشینیم، در ابتدا تمایلی ندارد درباره کمک خودش به لبنان صحبت کند، اما از طرفی هم می‌گوید فقط به این خاطر، این قضیه را روایت می‌کنم که دلگرمی باشد برای آنها که به لبنان کمک کرده‌اند و یقین داشته باشند این کمک‌ها در مسیر حق انجام‌گرفته است.

همسر شهید پالیزوانی در این باره می‌گوید: من یک النگوی طلای دست‌دوم خریده بودم و نگه داشتم تا خرج سفر کربلا کنم. اما باتوجه‌به شرایط امروز جبهه مقاومت پیش خودم گفتم، الآن لبنان کربلاست. از طرف خودم و آقا مرتضی نیت کردم تا این النگو را به لبنان کمک کنم.

همسر شهید پالیزوانی آن شب النگو را موقع نماز از دستش درآورده و کنار می‌گذارد تا النگو را به دکتر غلامی از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) و از مسئولان جمع‌آوری کمک در بنیاد شهید پالیزوانی بدهد. او از این نیت خود برای کسی حرفی نمی‌زند. اما یک روز بعد اتفاق جالبی می‌افتد.

خانم صابری بیان می‌کند: من نیتم را به کسی هم نگفتم. اما یک روز بعد خواهرم با من تماس گرفت و گفت: دیشب خواب دیدم از کربلا برگشتی و سید حسن نصرالله و دکتر غلامی آمدند به استقبالت! با شنیدن این حرف بغضم ترکید و به خواهرم ماجرا را گفتم.

وی ادامه می‌دهد: این النگو کمک ناچیز و ناقابلی هست به جبهه مقاومت. اما این رؤیای صادقه نشان از این است که همین کمک‌های ناچیز موردتوجه شهدا و اهل‌بیت (ع) است.

منبع: فارس

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn