کد خبر : 119825
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
131 بازدید

استقلال با موسیمانه تمرین کرد؛ آغاز فصلی جدید در اردوگاه آبی

استقلال با موسیمانه تمرین کرد؛ آغاز فصلی جدید در اردوگاه آبی

به گزارش برنا، هفته گذشته باشگاه استقلال بالاخره پس از مدت تقریبا طولانی سرمربی جدید خود را معرفی کرد و پیتسو موسیمانه برای نجات استقلال از بحران عجیب در فصل جاری انتخاب شد.  او که در بازی گذشته این تیم  مقابل النصر روی نیمکت ننشست، حالا قرار است شنبه ۵ آبان در اولین محک رسمی

به گزارش برنا، هفته گذشته باشگاه استقلال بالاخره پس از مدت تقریبا طولانی سرمربی جدید خود را معرفی کرد و پیتسو موسیمانه برای نجات استقلال از بحران عجیب در فصل جاری انتخاب شد. 

او که در بازی گذشته این تیم  مقابل النصر روی نیمکت ننشست، حالا قرار است شنبه ۵ آبان در اولین محک رسمی خود مقابل خیبر خرم آباد در هفته نهم قرار گیرد. 

او از امروز (پنج‌شنبه ۳ آبان) در تمرینات استقلال شرکت کرد و بازیکنان این تیم رسما با سرمربی جدید خود آشنا شدند و تمریناتشان را زیر نظر او پیگیری کردند. 

در ابتدای تمرین امروز، موسیمانه در جمع بازیکنان توضیحات فنی را ارائه کرد و شرح وظایف هر یک از بازیکنان را به آن‌ها گوشزد کرد.

پس از جلسه فنی، بازیکنان به مرور کارهای ترکیبی پرداختند و در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا کادرفنی عملکرد آن‌ها را در شرایط بازی مورد بررسی قرار دهد.

از نکات ویژه تمرین امروز آبی‌پوشان، ارتباط مطلوب سرمربی استقلال و دستیاران او با بازیکنان تیم بود. پیستو موسیمانه در جریان تمرین، با دقت خاصی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت و در مواقع نیاز با بازیکنان به گفت‌وگو می پرداخت.

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال هم در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و پس از پایان تمرین، با سرمربی این تیم دقایقی به گفت‌وگو پرداخت.

تصاویری از اولین تمرین استقلال زیر نظر پیتسو موسیمانه مشاهده می‌کنید: 

IMG_20241024_201536_082

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn