کد خبر : 120124
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
0 بازدید

هشدار لغزندگی و برف در محورهای شمالی کشور

هشدار لغزندگی و برف در محورهای شمالی کشور

به گزارش برنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی از تردد روان در محور‌های چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داد. این در حالی است محور‌های چالوس و هراز دارای بارش باران و مه گرفتگی و

به گزارش برنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی از تردد روان در محور‌های چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داد.

این در حالی است محور‌های چالوس و هراز دارای بارش باران و مه گرفتگی و محور فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی و بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، خلخال – پونل، لس – بلده و عشق آباد – بردسکن را به عنوان محور‌های مسدود غیرشریانی اعلام کرد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn