کد خبر : 120281
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
11 بازدید

انتظار از ۸ ملی‌پوش سپاهان بیش از اینهاست

انتظار از ۸ ملی‌پوش سپاهان بیش از اینهاست

  به گزارش روزپلاس، مهدی جعفرپور در مورد شکست سپاهان مقابل شارجه امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2، اظهار داشت: ما به چیزی جز پیروزی تیم فکر نمی‌کردیم. تیمی که لقبش طوفان زرد آسیا بوده است و سابقه نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، نباید بر اثر اشتباهات بچگانه گل

جعفرپور: انتظار از ۸ ملی‌پوش سپاهان بیش از اینهاست

 

به گزارش روزپلاس، مهدی جعفرپور در مورد شکست سپاهان مقابل شارجه امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2، اظهار داشت: ما به چیزی جز پیروزی تیم فکر نمی‌کردیم. تیمی که لقبش طوفان زرد آسیا بوده است و سابقه نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، نباید بر اثر اشتباهات بچگانه گل دریافت کند.

وی افزود: از بازیکنان سپاهان شش بازیکن عضو تیم ملی فوتبال ایران و دو بازیکن ملی‌پوش کشورشان هستند. بنابراین هشت بازیکن سپاهان ملی‌پوش هستند. طبیعتاً انتظار کیفیت بیشتری از این بازیکنان ملی‌پوش داریم. اشتباهات بازیکنان سپاهان روی گل‌های اول و دوم شارجه تعجب‌انگیز بود. به نظرم گل سوم به صورت اتفاقی به ثمر رسید و خیلی نمی‌توان به بازیکنان سپاهان خُرده گرفت.

پیشکسوت باشگاه سپاهان با طرح خاطره‌ای از بازی بنیادکار ازبکستان – سپاهان ایران در طول دوران بازی‌اش تصریح کرد: خاطرم هست که در بازی با بنیادکار ازبکستان، لب هادی عقیلی به شدت آسیب دید یا محرم نویدکیا با آرنج شکسته مقابل بنیادکار بازی کرد. در دوران ما بازیکنان با جانفشانی و تعصب برای سپاهان بازی می‌کردند، اما در حال حاضر شاهد این هستیم که حتی برای وارد آوردن یک فشار اولیه روی پای بازیکن حریف، به غیر از دو بازیکن سپاهان، بقیه بازیکنان خیلی خوب عمل نمی‌کنند.

جعفرپور همچنین تأکید کرد: صالح حردانی مدافع ملی‌پوش کشور ماست، بنابراین در همین حد هم از ایشان انتظار عملکرد داریم و با تمام وجود باید برای سپاهان بازی کند. متأسفانه در بازی شارجه با تمرکز کافی در زمین حاضر نشده بود و در صحنه‌ای که آفساید را پُر کرد به قول معروف محو بازی شده بود. این در حالی است مدافع باید بدبین‌ترین بازیکن در زمین باشد.

وی با اشاره به باز‌ی‌های آسیایی خاطر نشان کرد: در بازی‌های آسیایی و بالاتر، تفاوت نتیجه در تک اشتباهات و استفاده از تک موقعیت‌ها صورت می‌گیرد. در این بازی متأسفانه شاهد اشتباهاتی بودیم که از برخی بازیکنان سپاهان واقعاً انتظارش را نداشتیم. ضمن اینکه ما در سطح دوم آسیا به میدان می‌رویم و طبیعتاً انتظارات از بازیکنان سپاهان بیشتر است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد مورایس نیز اظهار داشت: او در فوتبال ایران عملکرد نسبتاً خوبی داشته و توانسته است یک قهرمانی جام حذفی کسب کند، اما در فوتبال آسیا نتوانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. باید توجه کنیم این فصل سپاهان در سطح دوم آسیا رقابت می‌کند، اما متأسفانه نتایج خوب پیش نرفته است. آمار زبان فوتبال است و بر این اساس نمی‌توانیم عملکرد سپاهان در آسیا را خوب ارزیابی کنیم.

جعفرپور در پایان گفت: البته ما باید زیرساخت‌های قوی‌تری داشته باشیم. به جای سقف قرارداد باید قوانینی مصوب شود که هر تیمی حداقل دو زمین تمرین خوب داشته باشد. الان بسیاری از تیم‌های کشور ما زمین تمرینی خوبی ندارند و همین کمبود روی کارشان تأثیرگذار است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn