کد خبر : 120496
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
0 بازدید

حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز صحت دارد؟

حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز صحت دارد؟

خبر حذف ارز ترجیحی واردات گوشت قرمز چند روز گذشته بازار را نگران کرد اما وزیر جهاد کشاورزی می‌گوید که این خبر بی‌اساس و شایعه است. وزیر جهاد کشاورزی انتشار اخباری درباره «حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز را تکذیب کرد» و گفت که این شایعات برای ایجاد التهاب در بازار است و مشکلی در تامین

خبر حذف ارز ترجیحی واردات گوشت قرمز چند روز گذشته بازار را نگران کرد اما وزیر جهاد کشاورزی می‌گوید که این خبر بی‌اساس و شایعه است.

حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز صحت دارد؟


وزیر جهاد کشاورزی انتشار اخباری درباره «حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز را تکذیب کرد» و گفت که این شایعات برای ایجاد التهاب در بازار است و مشکلی در تامین گوشت قرمز و تامین ارز آن وجود ندارد.

وارد کنندگان هفته گذشته در رسانه‌ها اعلام کردند که ارز واردات گوشت در حال تغییر از ارز ترجیحی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان است که می‌تواند قیمت گوشت را از قیمت فعلی که حدود ۷۰۰ هزار تومان در هر کیلو است حدود ۳۰ درصد افزایش دهد.

در لایحه بودجه هم که دو روز پیش به مجلس رفت ارز و واردات کالاهای اساسی از جمله گوشت ۳۸ هزار و ۵۰۰ تو مان پیش‌بینی شده است البته مجلس هنوز تصویب نکرده است.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی خانی نوذری به خبرنگار فارس گفت که ارز واردات گوشت تا پایان سال تامین شده و با تعامل بانک مرکزی مشکلی در این رابطه وجود ندارد و مسیرهای پروازی جدیدی از کشورهای دیگر برای واردات گوشت باز شده است.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn