کد خبر : 120498
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
7 بازدید

ضارب امام جمعه کازرون، جانباز و ایثارگر بوده است؟

ضارب امام جمعه کازرون، جانباز و ایثارگر بوده است؟

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون اعلام کرد که فرد ضارب امام جمعه این شهرستان به هیچ عنوان جانباز یا ایثارگر نبوده است. به گزارش «شایانیوز» مهدی مزارعی در گفتگو با ایسنا گفته است: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون اعلام کرد که فرد ضارب امام جمعه این شهرستان به هیچ عنوان جانباز یا ایثارگر نبوده است.

به گزارش «شایانیوز» مهدی مزارعی در گفتگو با ایسنا گفته است: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد در یک حادثه، دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت.

وی افزود: همین مسئله موجب شد که شاهدان عینی صحنه سوءقصد امام کازرون گمان کنند که فرد ضارب جانباز بوده است در صورتی که ما هویت و کد ملی این فرد را درآورده و تحقیق کردیم و مشخص شد که به هیچ عنوان ایثارگر نبوده است.

مزارعی با بیان اینکه فرد ضارب پرونده قضایی هم داشته است، گفت: هرگونه شایعه‌پراکنی در خصوص اینکه فرد ضارب جانباز بوده است، پیگرد قانونی دارد و اجازه سوءاستفاده به کسی در این قضیه نمی‌دهیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn