کد خبر : 120534
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
1 بازدید

“این جمعیت قابل کنترل” در رقابت با فیلم‌های جهانی در نیویورک

“این جمعیت قابل کنترل” در رقابت با فیلم‌های جهانی در نیویورک

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «این جمعیت قابل کنترل» به کارگردانی محمدمتین اوجانی، افتخار حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم مصری آمریکایی نیویورک را کسب کرد. این فیلم که فیلمنامه آن توسط روناک برخوردار نوشته شده است، در بخش مسابقه این جشنواره معتبر به رقابت خواهد پرداخت. تهیه‌کنندگی این اثر را مهرداد فرید بر

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «این جمعیت قابل کنترل» به کارگردانی محمدمتین اوجانی، افتخار حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم مصری آمریکایی نیویورک را کسب کرد.

این فیلم که فیلمنامه آن توسط روناک برخوردار نوشته شده است، در بخش مسابقه این جشنواره معتبر به رقابت خواهد پرداخت. تهیه‌کنندگی این اثر را مهرداد فرید بر عهده داشته و پخش بین‌المللی آن نیز توسط دپارتمان جهانی Bahr Films به مدیریت مریم بحرالعلومی انجام می‌شود.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مصری آمریکایی نیویورک که با شعار «نیویورک عربی صحبت می‌کند» برگزار می‌شود، از ۸ تا ۱۰ نوامبر سال جاری در مرکز هنرهای نمایشی لئون ام گلدستاین و به ریاست علی بدرخان، کارگردان مشهور مصری، برگزار خواهد شد.

بازیگران مطرحی همچون فریده سپاه‌منصور، محمدرضا داوودنژاد، علیرضا استادی، زهرا داوودنژاد، مرجان قمری، روناک برخوردار، مهناز افتاده‌نیا، رسول عظیمی، وحید الهویی، مریم شاه ولی و محسن آشتیانی پور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

حضور فیلم «این جمعیت قابل کنترل» در این جشنواره، فرصت بسیار خوبی برای معرفی سینمای ایران به مخاطبان بین‌المللی و همچنین رقابت با آثار دیگر کشورها است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn