کد خبر : 120588
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۳۱
5 بازدید

رقابت تنگاتنگ برای نقش اصلی سریال ترکی «شهرزاد»

رقابت تنگاتنگ برای نقش اصلی سریال ترکی «شهرزاد»

به گزارش بازیگر 360 ، با توجه به اطلاعات منتشر شده، رقابت شدیدی بین سه بازیگر زن ترکیه‌ای برای ایفای نقش اصلی این سریال یعنی «شهرزاد» در جریان است. گولسیم علی، دیلان نیز و سیمای بارلاس از جمله بازیگرانی هستند که برای این نقش در نظر گرفته شده‌اند. اسماعیل حاجی‌اوغلو، بازیگر مشهور ترک، نیز به

به گزارش بازیگر 360 ، با توجه به اطلاعات منتشر شده، رقابت شدیدی بین سه بازیگر زن ترکیه‌ای برای ایفای نقش اصلی این سریال یعنی «شهرزاد» در جریان است. گولسیم علی، دیلان نیز و سیمای بارلاس از جمله بازیگرانی هستند که برای این نقش در نظر گرفته شده‌اند.

اسماعیل حاجی‌اوغلو، بازیگر مشهور ترک، نیز به جمع بازیگران این سریال پیوسته است. حضور او در این پروژه تأیید شده و به احتمال زیاد یکی از نقش‌های اصلی یعنی فرهاد یا قباد را بر عهده خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از این دو نقش به او سپرده خواهد شد.

سریال شهرزاد که در ایران با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد، اکنون در نسخه ترکی خود نیز با توجه و علاقه بسیاری مواجه شده است. ساخت این سریال توسط تیم سازنده حریم سلطان، نویدبخش یک سریال تاریخی عاشقانه جذاب دیگر است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn