کد خبر : 120605
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱:۲۳
0 بازدید

ضارب امام جمعه کازرون جانباز و ایثارگر بود؟ | ضارب در یک حادثه دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت | اظهارات یک مقام بنیاد شهید در این رابطه

ضارب امام جمعه کازرون جانباز و ایثارگر بود؟ | ضارب در یک حادثه دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت | اظهارات یک مقام بنیاد شهید در این رابطه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون اظهار کرد: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد در یک حادثه، دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت. او افزود:

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون اظهار کرد: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد در یک حادثه، دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت.

او افزود: همین مسئله موجب شد که شاهدان عینی صحنه سوءقصد امام کازرون گمان کنند که فرد ضارب جانباز بوده است در صورتی که ما هویت و کد ملی این فرد را درآورده و تحقیق کردیم و مشخص شد که به هیچ عنوان ایثارگر نبوده است.

مزارعی با بیان اینکه فرد ضارب پرونده قضایی هم داشته است، گفت: هرگونه شایعه‌پراکنی در خصوص اینکه فرد ضارب جانباز بوده است، پیگرد قانونی دارد و اجازه سوءاستفاده به کسی در این قضیه نمی‌دهیم.

همچنین به دنبال سوء قصد به امام جمعه شهرستان کازرون، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: شخص ضارب، هیچ گونه نسبت ایثارگری و جانبازی ندارد.

متن بیانیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در خصوص سوء قصد به امام جمعه محترم شهرستان کازرون به اطلاع می‌رساند شخص ضارب هیچ گونه نسبت ایثارگری نداشته و شایعه جانبازی ضارب به هیچ عنوان صحت ندارد.

لذا ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل امام جمعه محترم شهرستان کازرون از عموم مردم درخواست دعای خیر برای سلامتی ایشان داریم.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn