حمله اسرائیل به چندین پایگاه نظامی در سوریه

به گزارش پارسینه، ساعتی بعد از فعال شدن پدافند سوریه در اطراف شهر دمشق، ارتش سوریه اعلام کرد که برخی موشک‌های رژیم اسرائیل را رهگیری کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المیادین لبنان گزارش داد که رژیم اسرائیل اطراف تل قلیب واقع در جنوب شرق شهر السویداء سوریه را هدف قرار داده است.

هنوز این خبر از سوی ارتش سوریه و رژیم اسرائیل تأیید یا تکذیب نشده است. رسانه‌های غیر رسمی سوریه ساعتی پیش از فعال شدن پدافند هوایی ارتش سوریه در دمشق خبر داده بودند.

شبکه الاخباریه سوریه با تأیید این خبر گزارش داد که پدافند سوریه در اطراف دمشق چند هدف متخاصم را رهگیری کرده‌اند. ارتش رژیم اسرائیل از ساعتی پیش مدعی آغاز حملاتی به اهداف نظامی در ایران در واکنش به عملیات وعده صادق 2 ایران شد.

ارتش سوریه حمله هوایی رژیم اسرائیل را تأیید کرد

منبعی نظامی در ارتش سوریه ساعتی بعد گفت که رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه ساعت 2:00 به وقت دمشق، از سمت جولان اشغالی سوریه و آسمان لبنان، اهدافی نظامی در مرکز و جنوب سوریه را هدف قرار داد که پدافند ارتش سوریه به مقابله با این حمله پرداخت و شماری از موشک‌ها را رهگیر کرد و ارزیابی آثار این حمله در حال انجام است.

خبرگزاری سانا سوریه گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه به چندین پایگاه نظامی در جنوب و مرکز سوریه حمله کرده است. 

خبرگزاری رسمی سوریه گفته پدافند هوایی این کشور برخی از موشک‌های اسرائیلی را منهدم کرده است و مقام‌های این کشور در حال برآورد خسارت‌ها هستند. 

 


+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn