کد خبر : 120673
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۲۰
2 بازدید

فرصت دوباره گاریدو به صحرایی؟

فرصت دوباره گاریدو به صحرایی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر مقابل شمس آذر به میدان می‌رود. سرخ پوشان پایتخت این فرصت را دارند تا در صورت برتری مقابل حریفشان صدرنشین شوند. شاید دغدغه این روزهای گاریدو سرمربی پرسپولیس غیبت ایوب العملود و فرشاد فرجی در دفاع راست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر مقابل شمس آذر به میدان می‌رود. سرخ پوشان پایتخت این فرصت را دارند تا در صورت برتری مقابل حریفشان صدرنشین شوند.

شاید دغدغه این روزهای گاریدو سرمربی پرسپولیس غیبت ایوب العملود و فرشاد فرجی در دفاع راست باشد که مصدوم شدند.

در دیدار مقابل النصر، گاریدو به بازیکنی جوان به اسم سهیل صحرایی بازی داد که این بازیکن عملکرد خوبی هم در این مسابقه از خود به جای گذاشت. اون در دیدار مقابل النصر در پست دفاع راست برای تیمش به میدان رفت. حالا شنیده می‌شود این بازیکن مقابل شس آذر هم فرصت بازی دارد.

سهیل صحرایی یکی از جوان‌ترین بازیکنان پرسپولیس با 21 سال سن است که از آکادمی این تیم به تیم بزرگسالان رسیده است. او البته فوتبال خود را از نونهالان مقاومت آغاز کرد و در پست هافبک مرکزی و دفاعی به میدان رفت اما کم کم عقب‌تر رفت و به‌عنوان مدافع راست در ترکیب سرخ‌پوشان بازی کرد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn