پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید شاهدخت ولز

پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید پرنسس‌ولز

پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید پرنسس‌ولزاختصاصی «تابناک با تو»؛ بازگشت کیت‌میدلتون، پرنسس ولز، به عرصه عمومی پس از انجام شیمی‌درمانی، با سبک خاصی از لباس همراه بود. او با پوشیدن لباسی که توسط ورونیکا‌برد Veronica Beard طراحی شده، در ویدیویی که برای اعلام اتمام درمانش فیلمبرداری شده،  ظاهر می‌شود.  شمایل این لباس و کدهای نهفته در آن، اهمیت آن را فراتر از یک مد معمولی نشان می‌داد. 

 

لباس کیت‌میدلتون، نمادی از شفا و بازگشت به زندگی

کیت میدلتون در ویدئویی که برای اعلام اتمام شیمی‌درمانی خود منتشر کرد، لباس معروف «کاستلا» که توسط «ورونیکا برد» طراحی شده بود را پوشید. آنچه اهمیت این لباس را افزایش می‌دهد انتخاب زمان پوشیدن آن است؛ او این لباس را در خصوصی‌ترین لحظات زندگی‌اش و پس از پشت سر گذاشتن فرآیند سخت درمان،  به تن کرده و این لحظات را با مردم نیز به اشتراک گذاشته است.

پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید پرنسس‌ولز

طراحی زنانه و بوهمی این لباس نشان‌دهنده نوعی «لطافت» و «رهایی» است و آن را از ظاهر رسمی متمایز می‌کند.

کیت‌میدلتون قبل از بیماری سرطان در پوشش رسمی اغراق‌آمیزی، خود را نشان می‌داد و سعی می‌کرد جنبه‌های عاطفی خود را با انتخاب لباسهای هر چه رسمی‌تر پنهان کند، اما اینطور که به نظر می‌رسد پس از پایان شیمی‌درمانی از رسمی بودن فاصله گرفته و این لباس بوهمی و راحت را برای نمایش شفای خود به تن کرده و در معرض دید بینندگان گذاشته است.

پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید پرنسس‌ولز

وقتی به تاریخچه مد خانواده سلطنتی انگلیس نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که لباس‌های رسمی معمولا برای نمایش اعتبار و قدرت طراحی شده‌اند، و اغلب در کت و شلوارهای رسمی و لباس‌های بلند و باشکوهی که اعضای خانواده سلطنتی در مناسبت‌های مهم می‌پوشند، دیده می‌شود.

اما در این مناسبت کیت میدلتون ترجیح داد از این سنت دور شود و ظاهر ظریف و ساده‌تری را انتخاب کرد که نشان‌دهنده احساس درونی «رهایی» و «خوش‌بینی» او پس از مرحله سخت درمان است. او با لباس غیررسمی در دل طبیعت پیام الهام‌بخشی دارد که نشان می‌دهد قدرت واقعی نه تنها در قوی ظاهر شدن، بلکه در بیان جنبه‌های انسانی و لطیف شخصیت فرد نیز نهفته است. باید رها بود مثل بادی که در کشتزار می‌وزد. شاید کیت میدلتون به این نتیجه رسیده که غرق شدن در آداب رسمی سلطنتی، او را مبتلا به بیماری سختی کرد و حالا که فرصت زیستن دوباره پیدا کرده، بهتر است راحت و بدون فرمایشات پرطمطراق سلطنتی، همراه خانواده به دل طبیعت بزند و زیاد سخت نگیرد.  

پیام رهایی و تغییر در پوشش جدید پرنسس‌ولز

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn