۲ آزادکار راهی یک چهارم نهایی شدند

۳ آزادکار راهی یک چهارم نهایی شدند

ابراهیم زاده و حاجیلوئیان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان راه یافتند.

در ادامه مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز (شنبه) در شهر تیرانا کشور آلبانی در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مانوئل خندزرسیان از ارمنستان و واسیف باقیروف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتیاس مونز رامیر از شیلی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر سانون هانا از باهاما را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کنستانتین چیریلوف از مولداوی و گاتیکا از شیلی مصاف می‌دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب کوتا تاکاهاشی قهرمان آسیا از ژاپن شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، رضایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه در اولین دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر بردلی فولمر از استرالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۶ بر ۷ مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مهدی یوسفی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اووِن مارتین از کانادا را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اوکان تاهتاجی از ترکیه و رافائلی از ایتالیا می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر اصلان آباکاروف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ از سد ماسوما اندن از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn