رهبری‌فرد: انگار هاشمی‌نسب ساواکی بود!


پیشکسوت پرسپولیس گفت: من آن روزها زیاد خانه‌ هاشمی‌نسب می‌رفتم در محله طرشت. به سمت خانه‌شان آجر پرتاب می‌کردند، شیشه می‌شکستند و …


رهبری‌فرد: انگار هاشمی‌نسب ساواکی بود!


به گزارش زنهار به نقل از خبرآنلاین؛ بهروز رهبری‌فرد درباره نتایج پرسپولیس در لیگ نخبگان و انتقاداتی که این روزها به گاریدو سرمربی اسپانیایی این تیم می شود اظهار داشت:  من نمی دانم دلیل انتقاد این عده چیست؟ ما از تیم های ایرانی در آسیا چه می خواهیم؟ فوتبالی که خودمان می دانیم قوی نیست. الان علی دایی داریم؟ کریم باقری داریم؟ مهدوی کیا داریم؟ فوتبال ما ضعیف است. در زمان ما همه ستاره بودند حتی در تیم های شهرستانی پر بود از ستاره اما الان ستاره نداریم. چه توقعی داریم که برویم تیم های پیشرفته آسیایی را ببریم؟ زمین السد را دیدیم. ما اگر آن زمین را داشتیم باید می رفتیم سیزده بدر روی آن می نشستیم و کاهو و سکنجبین می خوریم. فوتبال ما فقط در سطح داخلی خوب است اما در بیرون حرفی برای گفتن نداریم.

 وی در ادامه افزود: این انتقادات به گاریدو از روی غرض ورزی است. سطح تیم های ما همین است. پرسپولیس در لیگ نخبگان خوب بازی کرده است. آنها فقط حرفه ای تر بودند. در بازی با السد خوب بودیم. در بازی با تیم ازبکستانی البته بد بازی کردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین بیان داشت: پرسپولیس در این مسابقات بد نبوده است و فقط بدشانسی آوردیم. استقلال هم همینطور. آنها خوب بودند در برابر النصر. با این بضاعتی که باشگاههای ما دارند نامردی است اینگونه نقد کردن. شما باید ابتدا ابزار خود را ببینید و بعد نظر بدهید. من به دو تیم نمره خوبی می دهم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه درباره ضعف پرسپولیس در گلزنی به «اطلاعات آنلاین» گفت: مگر علیپور و آل کثیر و آن خارجی که آمده مهاجم نیستند؟ نمی دانم این خارجی چه رزومه ای داشته اما باید به او زمان داد ولی مگر اول فصل سر علیپور و آل کثیر دعوا نبود؟ سالها منتظر بودیم علیپور برگردد و برایمان گل بزند. شاید اعتماد به نفس ندارند و شاید هم تمرینات خوبی ندارند.

وی درباره چالشی که میان امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی و برخی برنامه‌های تلویزیونی به وجود آمده نیز گفت: من می گویم کسی که بزرگتر خانواده می شود باید رفتاری نشان دهد که دیگران الگو بگیرند. نمی گویم نتایج تیم ملی خوب بوده است یا خیلی بد بوده است. همیشه نمی شود تعریف کرد. شاید آن روز روز قطر نبوده که ۴ گل زدیم. اینکه با یک برد همه را بکوبیم و و بگوییم کسی چیزی نمی فهمد درست نیست. خبرنگار و مجری هستند که به شما بال و پر می دهند و بزرگ می کنند و اگر هم بخواهند شما را زمین می زنند. فقط آن  ۳۰نفر درون تیم ملی از برد خوشحال نمی شوند. هادی طباطبایی اگر نقد می کند نمی خواهد جای شما را بگیرد. آقای قلعه نویی فکر می کند همه می خواهند جای او را بگیرند. شاید برخی کینه ورزی کنند اما همه اینگونه نیستند.

رهبری‌فرد درباره صحبت های اخیر مهدی هاشمی نسب با عادل فردوسی‌پور گفت: مهدی راست می گوید که مادرش را کتک زده اند؛ من در جریان این موضوع بودم. من آن روزها زیاد خانه شان می رفتم در طرشت. به سمت خانه شان آجر پرتاب می کردند، شیشه می شکستند؛ انگار خانه ساواکی ها بود. من می گویم علی پروین اگر بعد از جدایی می گفت او فوتبالیست خوبی بوده ولی از نظر اخلاقی مورد نظر ما نبوده داستان فرق می کرد و این همه به این بنده خدا توهین نمی شد. مهدی را هیچ تیمی نمی خواست و اولین پیشنهاد از طرف فتح الله زاده بود و او هم رفت استقلال. خود منم بیرون کردند.

وی در پایان درباره عدم حضورش در تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس گفت:چرا بروم؟ من می بینم آقای مرتضی فنونی‌زاده می گوید همه چیز خوب است. چی خوب است؟ این شرکت پرسپولیس کهن دایر شده تا چه اتفاقی بیفتد؟ الان هم مشغول ساختن مجموعه ای در ماهشهر هستند. آقای شیرینی در ماهشهر چه می خواهد؟ این هزینه ها کجا می شود. یعنی علی پروین ۳ ساعت مجانی می آید کنار تیم پیشکسوتان؟ من می گویم  حقوقی که به او می دهند نصفش را به من بدهند من هم می آیم. معلوم نیست علی آقا و سعید شیرینی چه می کنند؟






منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn