مرگ سریال محبوب صداوسیما تایید شد

بازیگر سریال نون خ می‌گوید پرونده این سریال برای همیشه بسته شده است.

سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون‌خ» اعلام کرد: «پرونده این سریال بسته شده است و دیگر ساخت آن ادامه نخواهد داشت.» او این خبر را در برنامه «بگو بخند» اعلام کرد که جمعه شب (چهارم آبان) از شبکه نسیم پخش شد.

مرگ سریال محبوب صداوسیما تایید شد

سعید آقاخانی، کارگردان سریال و ایفاگر شخصیت نورالدین خان‌زاده نیز اردیبهشت امسال از پایان همیشگی «نون‌خ» خبر داده بود. مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال اما گفته بود: «باید صحبت کنیم و ببینیم در آینده روزگار چگونه رقم می‌خورد. گفتگوهای ضمنی در مورد نسخه سینمایی شده اما هنوز به صورت رسمی مطرح نشده است.»

«نون‌خ» اولین بار سال ۱۳۹۸روی آنتن شبکه یک رفت و آرام آرام جای خود را میان مخاطبان باز کرد. سر سوم سریال، اوج آن بود اما فصل چهارم افتی محسوس داشت. سری پنجم تا حدودی جبران کرد ولی باز هم نقدهایی جدی به کیفیت آن وارد است.

همکاری سعید آقاخانی با تلویزیون قطع نشده است و او و چند بازیگر «نون‌خ» را در حال تبلیغ برای یک بانک دیده‌ایم. این تیزر تبلیغی همراه با ایده سرقت و قتل بود و به همین‌خاطر نسخه ابتدایی آن سانسور شد. در ادامه نیز چند رسانه انتقاد کردند که چرا آقاخانی، شخصیت‌های محبوب «نون‌خ» را در خدمت تبلیغ یک بانک قرار داده است.

ایران آرت

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn