به گزارش ایسنا، سعید دقیقی سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بعد از پیروزی ۳ بر یک شاگردانش مقابل استقلال، در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر امروز موفقیتی حاصل شد در وهله اول لطف خداوند بود که زحمت یک مجموعه از هواداران تا مالک محترم، بازیکنان شایسته و کادر فنی را دید. ما نسبت به شناختی که از تیم استقلال داشتیم سعی کردیم پر هیجان و پر موقعیت باشیم. سعی داشتیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و می‌شد گل‌های دوم و سوم را در نیمه اول بزنیم.

او ادامه داد: روی یک اشتباه گل اول را خوردیم اما خوشبختانه تیم ما باز هم خودش را در زمین پیدا کرد و کارهایی که از بازیکنان می‌خواستیم را در زمین به خوبی انجام دادند. با این حال فعلا اتفاق خاصی نیفتاده و تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این مهم فقط با همدلی یک مجموعه به دست می‌آید. باید هواداران به عنوان راس این مجموعه از تیم حمایت کنند و ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم تمام‌کنندگی بازیکنان این تیم نیز گفت: به نظرم شما از من بلند پروازتر هستید. وقتی یک تیم در سال اول لیگ برتر خود است، منطقا ماندنش در لیگ موفقیت است و هر چیزی که بالاتر از آن به دست‌ آورید یک پیشرفت بزرگ است. استقلال با این همه مهره و تغییرات اینجا از ما سه گل خورد و این یک اتفاق بزرگ است و باید قدردان بازیکنان باشیم. بازیکنانم فوق‌العاده بودند.