مستانه مهاجر، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین تدوین از جشنواره بغاز ترکیه

به گزارش بازیگر 360 ، مستانه مهاجر، تدوینگر و تهیه‌کننده‌ی ایرانی، برای تدوین فیلم سینمایی «در گذر زمان» به کارگردانی سلیم اوجی، موفق به دریافت جایزه بهترین تدوین از دوازدهمین جشنواره فیلم بغاز در ترکیه شد.

مراسم اهدای جوایز

مراسم اختتامیه این جشنواره در روز جمعه چهارم آبان ماه برگزار شد. با توجه به عدم حضور مستانه مهاجر در این مراسم به دلیل کسالت، سلیم اوجی، کارگردان فیلم، جایزه را به نمایندگی از او دریافت کرد. اوجی در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت، به همکاری لذت‌بخش با مستانه مهاجر اشاره کرد و از طرف او از داوران جشنواره تشکر کرد.

فیلم «در گذر زمان»

فیلم سینمایی «در گذر زمان» که تدوین آن بر عهده مستانه مهاجر بوده است، هفته گذشته در مسترکلاس «شکوه سینما» با حضور کارگردان آن در ایران نمایش داده شد. این فیلم توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند و جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف دریافت کند.

جشنواره فیلم بغاز

جشنواره فیلم بغاز که هر ساله در استانبول برگزار می‌شود، با هدف حمایت از فیلمسازان جوان و توسعه سینمای ترکیه فعالیت می‌کند. این جشنواره به دنبال ایجاد فضایی برای تبادل ایده‌ها و تجربیات میان فیلمسازان و همچنین معرفی فیلم‌های برتر به مخاطبان است. دوازدهمین دوره این جشنواره از ۱۸ تا ۲۵ اکتبر (۲۷ مهر تا ۴ آبان) برگزار شد.

اهمیت این دستاورد

دریافت جایزه بهترین تدوین از جشنواره فیلم بغاز توسط مستانه مهاجر، نشان‌دهنده‌ی توانایی و مهارت بالای این تدوینگر ایرانی در سطح بین‌المللی است. این موفقیت، افتخار بزرگی برای سینمای ایران محسوب می‌شود و می‌تواند به شناخته شدن بیشتر سینمای ایران در عرصه بین‌المللی کمک کند.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn