حمایت بی‌سابقه خواننده آمریکایی از نامزد دموکرات

بیانسه: رأی دادن حقی الهی و انسانی است

بیانسه: رأی دادن حقی الهی و انسانی استاختصاصی «تابناک با تو»؛ بیانسه در حمایت از کامالا هریس نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، از مردم خواست تا «آهنگ جدیدی بخوانند» و حمایت خود را از هریس در یک گردهمایی مبارزاتی که روز جمعه در زادگاهش در هیوستن تگزاس برگزار شد، اعلام کرد. 

بیانسه در سخنرانی خود گفت: «زمان آن فرا رسیده است که صدای شکست، اختلاف و ناامیدی را کنار بگذاریم. نسل‌های قبل از ما برای ما یک پیشگویی، یک رسالت، یک ندا و یک سرود را زمزمه می‌کنند. لحظه ما، اکنون است، صدای ما، صدای وحدت، کرامت و فرصت برای همه‌است‌‌. آیا آماده پیوستن به این سرود جدید آمریکا هستید؟ من آماده‌ام، بیایید این کار را با هم انجام دهیم.»

این ستاره که تابستان گذشته اجازه استفاده از آهنگ «آزادی» خود را در کمپین هریس داد، توضیح داد که او در این صحنه نه به عنوان یک «سلبریتی»، «سیاستمدار»، بلکه به عنوان یک «مادر» به جنبش حمایت از هریس پیوسته و نسبت به جهانی که فرزندان او و همه فرزندان در آن زندگی خواهند کرد، ابراز نگرانی کرد.

وی افزود: «ما به دنبال جهانی هستیم که به آزادی ما احترام بگذارد و دنیایی بدون تفرقه داشته‌باشیم. او گفت: گذشته، حال و آینده در اینجا تلاقی می‌کنند تا لحظه ما را بسازند.»

این اولین بار نیست که بیانسه از یک نامزد دموکرات حمایت می‌کند، زیرا او قبلاً از باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۱۲ و هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ حمایت کرد و در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ از جو بایدن رئیس جمهور فعلی حمایت نمود.

بیانسه، همراه با دوست و هم گروهش دستینی‌چایلد، کلی رولند، ادعا کرد که آرای آمریکایی «قدرت و نفوذ» دارند،  آزادی حق رآی نشان دهنده یک «حق الهی و انسانی» است.بیانسه سخنان خود را با تاکید بر اهمیت نقش ایالت تگزاس در انتخابات پایان داد.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn