صدای مردم از نمایش پی در پی فیلم‌های هندی در شبکه تماشا بلند شد

همشهری آنلاین:با وجود حجم زیاد تولید سریال های ایرانی و پخش آن از شبکه های تلویزیون که بسیاری از آنها در جذب مخاطب موفق نیستند، برخی از شبکه ها مثل آی فیلم بیشتر سریال های ایرانی دهه ۸۰ را روانه آنتن می کنند و برخی از شبکه ها مثل تماشا توسط فیلم های سینمایی هندی تسخیر شده اند.

این سیاست که چرا فیلم های هندی پخش شده که اکثرا هم مربوط به فیلم هایی می شود که عموما هم تکراری است به تفکرات مدیران شبکه مربوط می شود و آنها هستند که باید توضیح دهند چرا و به چه منظور این کار صورت می گیرد؟ اما باید پرسید مگر فیلم های سینمایی پخش نشده در کشورمان چه عیب و ایرادی دارند که اقدام به پخش تکراری فیلم های نه چندان دلچسب هندی می کنید؟
علاوه بر فیلم های هندی، موج پخش سریال های کره ای و تکرار این سریال ها در شبکه هایی چون شبکه تهران هم قابل تامل است. اما آنچه قابل توجه است پخش فیلم های روز کشور هندی در شبکه هایی چون تماشاست که پروسه تهیه این فیلم ها چگونه است؟

حتی در پلتفرم تلوبیون واکنش های منفی و نقدهای تند و تیزی در واکنش به کنداکتور پخش فیلم های هندی وجود دارد و خیلی از تماشاگران از پخش این حجم از فیلم هندی ناراضی هستند. نکته دیگر پخش فیلم های هندی ممیزی هایی است که اعمال می شود به طور مثال فیلم سینمایی «RRR» بود که تقریبا یک سوم آن حذف شده بود. موضوعی که مورد نقد بینندگان تلویزیون قرار گرفت.

منبع خبر: همشـهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn