تلاش سپاهان و فولاد برای رسیدن به صدر/ جدال سخت تراکتور در تبریز

تلاش سپاهان و فولاد برای رسیدن به صدر/ جدال سخت تراکتور در تبریز

به گزارش روزپلاس، در آخرین روز از رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز دو دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم فولاد خوزستان میزبان سپاهانی است که با پیروزی شامگاه شنبه ۵ آبان پرسپولیس مقابل شمس آذر جایگاه خود در صدر جدول را از دست داد و به دنبال باز پس‌گیری آن است.

تراکتور – آلومینیوم

تیم فوتبال تراکتور در حالی رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به شکست روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ شدند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف میهمان خود خواهند رفت. تراکتور در هفته هشتم مقابل فولاد تن به شکست داد و در جدول رده بندی با ۷ بازی و ۱۳ امتیاز در رده ششم ایستاده است.

آلومینیوم هم پس از شکست مقابل پرسپولیس توانسته هر ۳ دیدار بازی بعدی خود را با پیروزی به اتمام برساند و به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر است. دو تیم تراکتور و آلومینیوم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۳ پیروزی از آن تراکتور و ۴ پیروزی از آن آلومینیوم بوده است و ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

دو دیدار فصل گذشته دو تیم با یک نتیجه تساوی و یک پیروزی برای تراکتور همراه بوده است. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پُرحاشیه تراکتور روز گذشته با عذرخواهی در رسانه‌ها محرومیت خود را تعلیقی کرد و برای بازی امروز مشکلی نخواهد داشت.

این بازی با قضاوت فرهاد امینی و در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

تلاش سپاهان و فولاد برای رسیدن به صدر/ جدال سخت تراکتور در تبریز

فولاد – سپاهان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در این فصل و با هدایت یحیی گل محمدی در قامت یک مدعی ظاهر شده و تاکنون توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. گل محمدی و شاگردانش در حالی که امروز بتوانند سپاهان را شکست دهند، ۱۷ امتیازی خواهند شد و به پرسپولیس در صدر جدول می‌چسبند.

سپاهان هم با ژوزه مورایس توانسته همانند سال‌های گذشته شروع خوبی را در لیگ برتر داشته باشد و کسب ۳ امتیاز این بازی برای بقای مورایس در سپاهان بسیار حیاتی است.

در ۱۰ دیدار رو در روی این دو تیم، ۵ برد از آن سپاهان بوده و در ۲ دیدار هم فولادی‌ها با پیروزی از زمین خارج شده‌اند و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. هر دو دیدار فصل گذشته دو تیم با برتری مشابه ۳ بر یک سپاهان به پایان رسیده و آخرین باری که فولاد موفق به شکست سپاهان شد به تاریخ ۹ شهریور سال ۱۴۰۱ بر می‌گردد که در اصفهان با یک گل سپاهان را از پیش رو برداشت.

برای اولین بار در این فصل از سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه شهدای فولاد استفاده خواهد شد و قضاوت بازی نیز بر عهده پیام حیدری است. این دیدار از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار می‌شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn