انتخاب شهروز اسماعیلی به عنوان بهترین داور بین‌المللی ام‌ام‌ای

به گزارش خبرگزاری برنا، در رقابت‌های سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای که از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۴ در شهر گوانگ‌ژو چین برگزار شد، شهروز اسماعیلی اولین داور بین‌المللی ام‌ام‌ای ایران، به عنوان بهترین داور وسط این رقابت‌ها از سوی کمیته برگزاری انتخاب شد.

شهروز اسماعیلی که به دعوت سازمان سوپر لیگ حرفه‌ای ام‌ام‌ای چین (CMSL) و به عنوان تنها داور خارجی در این مسابقات حضور داشت، از سال ۲۰۱۲ حضور در عرصه داوری، مربیگری و همچنین برگزاری رویدادهای ام‌ام‌ای را تجربه کرده است. 

گفتنی است اعزام و قضاوت اسماعیلی در این رقابتها با حمایت مسعود جعفری، رییس فدراسیون بین‌المللی DIMMAF و رییس سازمان جهانی اژدهای سرخ انجام گرفت‌.

 مسعود جعفری در این باره اظهار کرد: “شهروز اسماعیلی با تلاش و تعهدی که به حرفه خود دارد، توانسته است به یکی از بهترین داوران بین‌المللی ام‌ام‌ای تبدیل شود. این موفقیت نشان از استعداد و پشتکار او دارد و ما به عنوان تیم اژدهای سرخ به او افتخار می‌کنیم.”

جعفری تصریح کرد: این دستاورد برای شهروز اسماعیلی و تیم اژدهای سرخ، نه تنها به عنوان یک موفقیت فردی بلکه به عنوان یک گام بزرگ در جهت معرفی و ترویج ورزش ام‌ام‌ای در ایران و جهان محسوب می‌شود.

 انتهای پیام/

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn