صحبت های تند موسیمانه با ستاره های استقلال

پیگیری‌ها نشان می‌دهد موسیمانه پس از شکست استقلال برابر خیبر، در رختکن نیز صحبت‌های تندی با بازیکنان انجام داده که تنها محدود به جملاتی که در نشست خبری به کار برد، نمی‌شود. او الفاظ خاصی خطاب به بازیکنان استقلال به کار برد و به تندی از آنها انتقاد کرد. در همین حین رامین رضاییان قصد صحبت داشت اما این بازیکن هم از عصبانیت‌ها و فریادهای موسیمانه در امان نماند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از تسنیم؛ سرمربی استقلال به حدی عصبانی بود که از عملکرد یکی از بازیکنان اصلی و پر سر و صدای نقل‌وانتقالات استقلال انتقاد و او را تهدید به نیمکت‌نشینی کرد. دستیاران ایرانی موسیمانه از سهراب بختیاری‌زاده گرفته تا محمد نوازی هم به انتقاد از عملکرد بازیکنان پرداختند.

ترکش‌های باخت آبی‌پوشان برابر خیبر به همین جا ختم نشد و پس از بازگشت اعضای تیم به تهران، یکی از هواداران خشمگین استقلال با سهراب بختیاری‌زاده مربی آبی‌پوشان جر و بحث کرد که پس از دخالت عوامل تیم استقلال درگیری فیزیکی بین این افراد و فرد خشمگین پیش آمد. البته بختیاری‌زاده وارد در درگیری فیزیکی حضور نداشت.

استقلال پنجشنبه هفته جاری در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تراکتور تبریز می‌رود. این تیم اکنون با 8 امتیاز از 8 بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn