بهترین خیاطی های زنانه تهران / گلچین خوش قیمت ترین مزون دوزی ها همراه با آدرس و تلفن

شایانیوز- هر کسی خودش میتونه تعیین کننده ی کیفیت زندگیش باشه اون هم با تلاش هایی که برای بهبود و ارتقای اون انجام میده البته که همیشه تلاش های شما قرار نیست که همون نتیجه ای رو عایدتون کنه که دوست دارید ولی خب مسلما راهتون رو برای رسیدن به موفقیت هموارتر میکنه البته که شما میتونید تلاش هاتون رو هوشمندانه کنید یعنی به جای این که خودتون رو توی زحمت و دردسر زیاد بندازید یه کاری کنید که حتی در این بین تلاشتون هم بهینه باشه و اونقدرا که باید و شاید بابتش اذیت نشید مثلا در صورتی  که میخواهید برای ماشینتون یه تعمیرکار خوب پیدا کنید و باید برای این منظور بهترین تعمیرگاه های تهران رو پیدا کنید میتونید با یه سرچ ساده در اینترنت این موضوع رو برای خودتون ساده کنید بدون این که نیاز داشته باشید که از کسی برای این موضوع پرس و جو کنید.

پس با این حساب میشه گفت که آدم عاقل از امکاناتی که در اختیارش قرار میگیرن به نحو احسن استفاده میکنه که خب اینترنت هم یکی از این امکانات هست و شما میتونید در سطح اون اطلاعات گسترده ای از مجموعه ی بهترین ها پیدا کنید و با رفتن به سراغ اون ها کیفیت زندگیتون رو بالاتر برده و امور رو برای خودتون راحت تر کنید و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که برای یه کار کوچک به دنبال بهترین ها باشید و یا یه کار بزرگ یعنی از بهترین قنادی ها تا بهترین فیزیوتراپی های تهران رو میتونید با یه سرچ ساده و کوچک در اینترنت پیدا کنید و با رفتن به سراغ اون ها بهترین ها رو نصیب خودتون کنید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که کار شما رو برای پیدا کردن بهترین ها راحت تر کنیم در خصوصشون باهاتون صحبت میکنیم و اونا رو در سطح کلانشهر تهران بهتون معرفی میکنیم و حالا هم میخواهیم در خصوص بهترین خیاطی های تهران صحبت کرده و چندتا از خیاطی های زنانه رو در این شهر بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین خیاطی های زنانه ی تهران

مزون افسانه

مزون افسانه رو میشه یکی از بهترین خیاطی های زنانه در تهران بشمار آوورد که بعد از شروعش به کار خیلی زود به علت ارائه ی خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه به مشتری ها شهرت زیادی به دست آوورد و مشتری ها به علت دوخت با کیفیت و همچنین حرفه ای بودن این مجموعه همواره اون رو تحسین میکنن.

این مزون توی پاساژ نصر نوین واقع شده و تا ساعت 8 شب هم باز هست و فعالیت داره. شما میتونید تمامی طرح ها و سبک های جدید و به روز برای بانوان و کودکان در این خیاطی بدوزید و در این بین فرقی نداره که کت و شلوار مجلسی و یا شومیز باشه و یا لباس مجلسی و… پس شما میتونید هر لباسی رو که میخواهید رو در این خیاطی دوخته و با وجود اون به زیباترین شکل ممکن بدرخشید. با این حساب در صورتی که به دنبال یه مزون عالی و حرفه ای هستید این خیاطی رو فراموش نکنید.

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران- گیشا- فاضل شمالی- پاساژ نصر نوین- پلاک 615/4

شماره تلفن: 09123076978

اینستاگرام: afsaneh_mezoon

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 20

بهترین خیاطی های زنانه ی تهران

خیاطی زیپ زاپ

یکی دیگه از بهترین خیاطی ها که در این لیست بهتوهن معرفی میکنیم خیاطی زیپ زاپ هست که در شمال تهران واقع شده و به علت گلدوزی ها و دوخت های بسیار حرفه ای طراحان فعالش تونسته اسم و رسم در کنه و اسم خودش رو در بین بهترین خیاطی ها در تهران موندگار کنه. در این خیاطی علاوه بر بانوان لباس برای کودکان هم طراحی و دوخته میشه و شما میتونید از هنر خیاطان متخصص در این مجموعه برخوردار باشید و بهترین لباس ها از کت و شلوار گرفته تا لباس عروس رو به زیباترین شکل ممکن بدوزید. این رو هم ذکر کنیم که هزینه ها در این مجموعه مقرون به صرفه هستن.

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، سیزدهم ولنجک، پلاک 5، طبقه منفی 2

شماره تلفن: 09127190988

اینستاگرام: zipzaptailor

واتساپ: ارسال پیام

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 19

بهترین خیاطی های زنانه ی تهران

خیاطی زنانه شبنم

یکی دیگه از خیاطی های معروف زنانه توی تهران خیاطی شبنم هست که کار با کیفیتی رو بهتون تحویل میده طوری که میتونید حسابی پزش رو پیش اطرافیان بدید. این مجموعه که از زمان تاسیس تا به امروز خدمات درجه یک رو با قیمت های متنوع از اقتصادی تا گرون به مشتری هاش ارائه کرده در دوخت لباس مجلسی، شومیز، شلوار و… میتونه بهترین ها رو در اختیار شما قرار بده.

راه‌های ارتباطی

آدرس: انتهای خیابان مرتضوی، بعد از خیابان جیحون، خیابان صاحب الزمان، دست چپ، پلاک 45

شماره تلفن: 02166358686

اینستاگرام: _khayati_shabnam

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 19

بهترین خیاطی های زنانه ی تهران

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn