پایان فیلمبرداری “ماندالورین و گروگو” و آغاز شمارش معکوس برای اکران

به گزارش بازیگر 360 ، طبق گزارش‌های منتشر شده، فیلمبرداری این پروژه عظیم که از ماه ژوئن یا جولای سال گذشته در کالیفرنیا آغاز شده بود، پس از 92 روز به طور کامل به پایان رسیده است. این پروژه که با حضور 54 بازیگر، 3500 سیاهی‌لشکر و 500 عضو تیم تولید، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سینمایی سال‌های اخیر محسوب می‌شود، اکنون وارد مراحل پس از تولید شده است.

چه انتظاراتی از این فیلم داریم؟

تاکنون اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم “ماندالورین و گروگو” منتشر نشده است. با این حال، در تریلر نمایش داده شده در رویداد D23، شاهد حضور یک سفینه فضایی جدید با طراحی مشابه سفینه Razor Crest بودیم که در فصل دوم سریال ماندالورین نابود شده بود. این موضوع نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند در فیلم سینمایی، به برخی از داستان‌های گذشته سریال بپردازند.

تاریخ اکران

فیلم سینمایی “ماندالورین و گروگو” قرار است در تاریخ 22 مه سال 2026 (1 خرداد 1405) اکران شود. با توجه به مدت زمانی که برای مراحل پس از تولید یک فیلم بزرگ نیاز است، می‌توان انتظار داشت که سازندگان در این مدت، تمام تلاش خود را برای خلق یک اثر سینمایی ماندگار انجام دهند.

بازیگران و عوامل تولید

پدرو پاسکال، بازیگر نقش دین جارین در سریال ماندالورین، بار دیگر در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. همچنین سیگورنی ویور نیز به عنوان یکی دیگر از بازیگران این فیلم معرفی شده است. جان فاورو، خالق سریال ماندالورین، کارگردانی فیلم سینمایی را نیز بر عهده دارد.

پایان فیلمبرداری “ماندالورین و گروگو” نشان می‌دهد که دنیای سینمایی جنگ ستارگان وارد مرحله جدیدی شده است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد سریال ماندالورین و شخصیت گروگو، انتظار می‌رود که این فیلم نیز با استقبال گسترده طرفداران روبرو شود.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn