کد خبر : 146689
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 نوامبر 2024 - 1:53
دسته‌بندی نشده
1 بازدید

(تصاویر) فیدلیتی جدید به تهران رسید

(تصاویر) فیدلیتی جدید به تهران رسید

به‌تازگی کراس اوور جدید گروه بهمن روی یک خودروبر در خیابان های تهران رؤیت شده و ظاهرا در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به بازار ایران است. گروه بهمن قصد دارد به زودی نسخه فیس لیفت فیدلیتی پرایم را تحت عنوان فیدلیتی الیت روانه بازار کند. کراس اووری که در بحث ساختار کلی و قوای فنی دقیقاً با


به‌تازگی کراس اوور جدید گروه بهمن روی یک خودروبر در خیابان های تهران رؤیت شده و ظاهرا در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به بازار ایران است.

(تصاویر) فیدلیتی جدید به تهران رسید






گروه بهمن قصد دارد به زودی نسخه فیس لیفت فیدلیتی پرایم را تحت عنوان فیدلیتی الیت روانه بازار کند. کراس اووری که در بحث ساختار کلی و قوای فنی دقیقاً با نمونه پرایم مشترک است و تفاوت آن ها تنها در برخی قسمت های کابین، نمای جلو و عقب خلاصه می شود. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نسخه نهایی فیدلیتی الیت در حال حمل توسط کفی به سوی شرکت در جاده مخصوص بوده است.

109

در نسخه جدید فیدلیتی شاهد تغییرات به نسبت گسترده ای در نمای جلو هستیم. چراغ ها تغییر کرده اند و جلوپنجره نیز حالت چندضلعی به خود گرفته است و قاب کرومی دارد. برای تناسب سپر و جلوپنجره، طرح دو گوشه سپر هم کاملاً تغییر کرده است. در قسمت کناری تقریباً همه موارد دست نخورده باقی مانده اند.

110

امکانات کراس اوور جدید بهمن

گیربکس شیفت بای وایر، سیستم استارت و ورود بدون بدون کلید، کروز کنترل، سقف پانوراما،  دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس تلفن همراه، سنسور نور، سنسور باران، مالتی‌مدیا با مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، دی‌لایت، تنظیم حالت رانندگی اکونومی یا اسپرت، درب صندوق برقی، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور و سنسور پا برای درِ صندوق از جمله امکانات این خودرو است.

108

مشخصات فنی

نسخه ارتقایافته فیدلیتی پرایم یا همان فیدلیتی الیت همچنان به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد. در این نسخه نیز سیستم انتقال قدرت این کراس اوور همچنان از نوع ۶ سرعته دو کلاچه تَر (DCT wet) است. اگر خاطرتان باشد گیربکس نسخه های اولیه فیدلیلتی پرایم از نوع خشک بود که در سال ۱۴۰۱ و در نمایشگاه اصفهان نمونه تر آن رونمایی و پس از آن روی فیدلیتی پرایم نصب شد. در این نسخه سیستم تهویه و سیستم کنترل پایداری نیز بهبود محسوسی داشتند که در نمونه جدید هم تکرار خواهند شد.

منبع: اسب بخار

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn