کد خبر : 14920
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

مکرون و بایدن آسیب‌پذیر هستند

مکرون و بایدن آسیب‌پذیر هستند

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، پس از مناظره ناموفق جو بایدن برای ریاست جمهوری، عدم اطمینان نه تنها در ایالات متحده، بلکه در “فرانسه شوکه شده و وحشت زده” به اوج خود رسیده است. مناظره آمریکا و انتخابات پارلمانی آتی در فرانسه، به ملی گرا‌ها برای به چالش کشیدن ناتو و تضعیف دفاع اوکراین جرأت

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، پس از مناظره ناموفق جو بایدن برای ریاست جمهوری، عدم اطمینان نه تنها در ایالات متحده، بلکه در “فرانسه شوکه شده و وحشت زده” به اوج خود رسیده است. مناظره آمریکا و انتخابات پارلمانی آتی در فرانسه، به ملی گرا‌ها برای به چالش کشیدن ناتو و تضعیف دفاع اوکراین جرأت داده است.

نیویورک تایمز گزارش داد که آسیب پذیری امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، اروپا را آسیب پذیر کرده است.

در این مقاله آمده است که ایالات متحده و فرانسه – نه تنها ستون‌های اتحاد آتلانتیک شمالی، بلکه همچنین عامل دفاع اوکراین و نظم اروپای متحد پس از جنگ هستند- با نیرو‌های ناسیونالیستی روبرو هستند که می‌توانند تعهدات بین المللی موجود را لغو کنند و جهان را به قلمروی ناشناخته سوق دهند.

همانطور که این نشریه اشاره می‌کند، تلاش ناموفق مکرون برای انتخابات زودهنگام احتمالاً موقعیت او را تضعیف می‌کند و او را قادر به تحقق برنامه‌های بین المللی جسورانه خود نمی‌کند.

به ویژه، مشکل رئیس جمهور فرانسه این است که توانایی او برای ایجاد یک اروپا با صنعت یکپارچه، توانایی دفاعی بزرگ و یکپارچگی نظامی گسترده ممکن است محدود یا حتی باطل شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn