کد خبر : 15608
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۱

استقلال قایدی دوم را شکار کرد

استقلال قایدی دوم را شکار کرد

فرهیختگان: تمرینات تیم فوتبال استقلال به احتمال بسیار زیاد تا کمتر از یک هفته دیگر آغاز میشود. این درحالی است که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با بازیکنانی که مدنظر کادرفنی هستند برای جذب یا تمدید قرارداد آنها هرچه سریعتر به توافق رسیده تا اتفاقات پیش فصل گذشته تکرار نشود.    از باشگاه

فرهیختگان: تمرینات تیم فوتبال استقلال به احتمال بسیار زیاد تا کمتر از یک هفته دیگر آغاز میشود. این درحالی است که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با بازیکنانی که مدنظر کادرفنی هستند برای جذب یا تمدید قرارداد آنها هرچه سریعتر به توافق رسیده تا اتفاقات پیش فصل گذشته تکرار نشود. 

 

از باشگاه استقلال خبر میرسد این باشگاه با محمدحسین اسلامی به توافق رسیده و به احتمال زیاد طی چند روز آینده بالاخره از وینگر اصفهانی فصل گذشته ذوب آهن رونمایی خواهد شد. 

 

هایجک گزینه پرسپولیس توسط اتحاد کلبا، قایدی را به استقلال می رساند!؟

 

 

اسلامی 23 ساله که از نیم فصل گذشته مورد توجه نکونام و کادر استقلال قرار داشت، با لباس ذوب آهن بیشتر در پست وینگر برای این تیم به میدان رفته؛ هرچند سابقه حضور در پست هافبک تهاجمی هم بعضا در کارنامه اسلامی دیده میشود. 

 

این بازیکن تندوتیز و تکنیکی سابقه 10 بازی برای تیم ملی امید ایران را هم دارد. درخصوص اسلامی با اینکه هنوز قرارداد این بازیکن نهایی و از وی رونمایی نشده، در فضای هواداری، استقلالی ها از او بهعنوان قایدی دوم نام برده و با تماشای سبک و نحوه بازی، استایل و فیزیک اسلامی، هواداران استقلال به این امید هستند که یک بازیکن دیگر در حد و اندازههای وینگر سابق و گلزن این تیم پیراهن آبیها را برتن کرده باشد. این در شرایطی است که از باشگاه استقلال خبر میرسد مذاکرات و تلاشها برای متقاعد کردن شباب الاهلی برای جذب مهدی قایدی ادامه دارد

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn