کد خبر : 16294
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۸

نکاتی از مناظره اول؛ جلیلی بدون پوششی ها!

نکاتی از مناظره اول؛ جلیلی بدون پوششی ها!

اولین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برگزار شد و نکات قابل تامل بسیاری هم برای اهل تعقل داشت، مناظره ای که در واقع نه بین دو کاندیدا یا ۲ شخص بلکه میان دو جریان فکری متفاوت بود. نواندیش_محمد صادقی: اولین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برگزار شد و نکات

اولین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برگزار شد و نکات قابل تامل بسیاری هم برای اهل تعقل داشت، مناظره ای که در واقع نه بین دو کاندیدا یا ۲ شخص بلکه میان دو جریان فکری متفاوت بود.

نواندیش_محمد صادقی: اولین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برگزار شد و نکات قابل تامل بسیاری هم برای اهل تعقل داشت، مناظره ای که در واقع نه بین دو کاندیدا یا ۲ شخص بلکه میان دو جریان فکری متفاوت بود.

 

نکاتی از مناظره اول؛ جلیلی بدون پوششی ها!

 

حالا در این مناظره دو نفره مشخص شد که چرا برخی آقایان همواره نقش پوششی را بر عهده می گیرند تا کاندیدا مورد نظرشان سایه نشین مناظره ها باشد، اتفاقی که دیگر در این مرحله برای آقای جلیلی میسر نبود و او تنهایی می بایست زیر تیغ آفتاب می نشست و از آنجایی که هم چندان عادت نداشت شاید برای بسیاری از هواداران اش ناامید کننده ظاهر شد، به هر حال آنها به شخصیتی مثل زاکانی عادت داشتند تا به راحتی و بدون لکنت دروغ بگوید، تهمت بزند و با وعده های دروغین و عجیب سعی در اغوای بخشی از جامعه داشته باشد بخشی که گویا آقای جلیلی هم روی آن ها حساب ویژه باز کرده و به همین خاطر هم از توان روستاهای ما برای رقابت با چین می گوید روستاهایی که امروز در تامین آب هم با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

 

با این حال آقای جلیلی اینقدر هوش و ذکاوت دارد که برخی وعده های صد من یه غاز مثل گوشت و طلا مجانی و بنزین ۱۵۰۰ را تکرار نکند چون ترجیح می دهد فردی با ۱۰۰۰۰۰۰۰ صفحه برنامه سربسته در جزوات سیمی باقی بماند.

 

به هر روی این مناظره ۲ ساعت و نیمه تا بخش پایانی چندان چالشی نبود و جناب جلیلی هم با صداقت عمده نظرات آقای پزشکیان را تایید کردند تا جایی که حتی این شائبه به وجود بیاید شاید رای ایشان هم رای شان دکتر پزشکیان باشد!

 

جناب جلیلی در این مناظره هم به رسم معمول پاسخی به پرسش ها ندادند و بخش بزرگی از جامعه را هم به حساب نیاوردند، ایشان در جواب به سوال مجری در چرایی عدم مشارکت ۶۰ درصد جامعه بدون فلسفه بافی هایی کردند که بعید می دانم کسی متوجه آن شده باشد در حالی که پاسخ به این سوال در یک کلمه است؛ نارضایتی!

 

در ادامه نیز جناب جلیلی از پاسخی روشن به بسیاری از سوالات از اف ای تی اف تا برجام و غیره شانه خالی کردند چرا که نگران بودند نظریه مقاومت به هر قیمتی را بیان کنند. در واقع آنچه در مناظره اول مشهود بود این نکته بود که جناب جلیلی سعی داشت با نگفتن بعضی از مسائل چهره خود را ترمیم کند و  در عین حال با رها کردن طبقه متوسط سعی در جلب آرا روستاییان داشته باشد.

 

روشی که برخی حامیان ایشان هم در توییتر کارساز می دانند و بعضا از آقایان رسایی و ثابتی خواسته اند در این چند روز با حرف نزدن به کمپین انتخاباتی آقای جلیلی کمک کنند به هر حال تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد و چه بهتر که خیلی مسائل نگفته باقی بماند هر چند که کارنامه این آقایان و اظهارات گذشته شان به خوبی بیانگر نوع نگاهشان می باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn