کد خبر : 17012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

بایدن و ترامپ باید آزمایش آمادگی ذهنی بدهند

بایدن و ترامپ باید آزمایش آمادگی ذهنی بدهند

نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین هر دو باید آزمایش سلامت جسم و روان بدهند و نتایج آن را در اختیار مردم قرار دهند.  به گزارش ان‌بی‌سی، پلوسی که هنوز هم از اعضای برجسته حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا است، گفت این

نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین هر دو باید آزمایش سلامت جسم و روان بدهند و نتایج آن را در اختیار مردم قرار دهند. 

به گزارش ان‌بی‌سی، پلوسی که هنوز هم از اعضای برجسته حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا است، گفت این سوال منطقی است که کسی بپرسد عملکرد ضعیف بایدن در مناظره پنجشنبه شب فقط نوعی ضعف موقتی بود یا ناشی از بیماری است. پلوسی گفت که پیام‌های متفاوتی از دموکرات‌ها در مورد ماندن یا انصراف بایدن از رقابت‌های انتخاباتی شنیده است. او به نقل از دیگر مقامات می‌گوید: «جو دوست ما است، ما به او اعتماد داریم. او بینش و قضاوت خوبی دارد. این به جو بستگی دارد که آنچه را در ذهن دارد انجام دهد».

در طول مناظره هفته گذشته که از شبکه سی‌ان‌ان پخش شد، بایدن بار‌ها و بار‌ها رشته افکار خود را از دست داد. عملکرد او حتی به اذعان نزدیک‌ترین متحدانش نوعی شکست در برابر ترامپ بود.

کاخ سفید آخرین بار فوریه سال ۲۰۲۳ اطلاعاتی را در خصوص وضعیت سلامت بایدن منتشر کرد. در این یادداشت نوشته شده بود که بایدن فردی سالم و با نشاط است که می‌تواند وظایف ریاست جمهوری خود را انجام دهد. با این حال، تست مذکور فقط جسمانی بود و شامل سوالات شناختی نمی‌شد.

مترجم: زهرا نجفی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn