کد خبر : 18303
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۷

جبهه پایداری به دنبال تصرف حاکمیت!

جبهه پایداری به دنبال تصرف حاکمیت!

روز گذشته توئیتی عجیب از امیرحسین ثابتی از چهره های جوان جبهه پایداری، تحلیلگر بزرگ بین المللی قرن با رکورد ۰ تحلیل درست و مشاور کنونی سعید جلیلی منتشر شد که جای بحث و البته نگرانی فراوانی دارد، این توئیت البته خیلی زود پاک شد چرا که گویا ایشان متوجه شد خودش رو لو داده

روز گذشته توئیتی عجیب از امیرحسین ثابتی از چهره های جوان جبهه پایداری، تحلیلگر بزرگ بین المللی قرن با رکورد ۰ تحلیل درست و مشاور کنونی سعید جلیلی منتشر شد که جای بحث و البته نگرانی فراوانی دارد، این توئیت البته خیلی زود پاک شد چرا که گویا ایشان متوجه شد خودش رو لو داده است!

 

نواندیش_محمد صادقی: روز گذشته توئیتی عجیب از امیرحسین ثابتی از چهره های جوان جبهه پایداری، تحلیلگر بزرگ بین المللی قرن با رکورد ۰ تحلیل درست و مشاور کنونی سعید جلیلی منتشر شد که جای بحث و البته نگرانی فراوانی دارد، این توئیت البته خیلی زود پاک شد چرا که گویا ایشان متوجه شد خودش رو لو داده است!

 

اگر چنین توئیتی از یک چهره اصلاح طلب منتشر شده بود احتمالا می شد به عنوان برنامه ریزی برای براندازی برداشت و حتی با وی برخورد کرد، اما خوب!

 

امیرحسین ثابتی در این توئیت صراحتا می گوید که دولت سایه یا بهتر بگوییم همان جبهه پایداری نه فقط برای قوه مجریه که برای کل حاکمیت برنامه دارد، موضوعی که البته حدس آن پیش از این هم دشوار نبود، جبهه پایداری ابتدا با انواع و اقسام برنامه ها به دنبال تصرف مجلس بود و سر این موضوع حتی با قالیباف گلاویز شدند، اکنون سودای قوه مجریه دارند و فردا اسب خود را برای تصرف تمام حاکمیت بسیج خواهند کرد!

 

این جبهه تفکرات اش برگرفته از تفکرات شخصی است که برخلاف حضرت امام و مقام معظم رهبری هیچ نقشی برای مردم و جمهوریت قائل نبود و امروز نیز در همین راستا است به همین خاطر هم برخلاف نظرات رهبری تمایلی به مشارکت گسترده مردم ندارند.

 

فردا نه فقط برای عاشقان ایران که برای همه مدافعان واقعی نظام جمهوری اسلامی و پیروان راستین رهبری ضروری است که مقابل این اقلیت تمامیت خواه بیاستند و نگذارند به اهداف خود برسند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn