کد خبر : 20305
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

جزئیات بیشتری از حادثه مرگ مهندس پرواز در فوردگاه کنارک

جزئیات بیشتری از حادثه مرگ مهندس پرواز در فوردگاه کنارک

بازدید:۳۲۴ صد آنلاین | ابوالفضل امیری مهندس پرواز هواپیمایی «وارش» حین پاور دادن خلبان هواپیما به داخل موتور کشیده شده و جان باخت. به گزارش صد آنلاین ، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه مرگ مهندس پرواز در فرودگاه کنارک گفت: حادثه برای یکی از متخصصان پرواز هواپیمایی وارش در فرودگاه کنارک در استان

بازدید:۳۲۴

صد آنلاین | ابوالفضل امیری مهندس پرواز هواپیمایی «وارش» حین پاور دادن خلبان هواپیما به داخل موتور کشیده شده و جان باخت.

به گزارش صد آنلاین ، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه مرگ مهندس پرواز در فرودگاه کنارک گفت: حادثه برای یکی از متخصصان پرواز هواپیمایی وارش در فرودگاه کنارک در استان سیستان و بلوچستان رخ داده که درمورد جزئیات حادثه اطلاع‌رسانی درستی نشده بود.

 

 

 

 

 

او با بیان اینکه در این واقعه یک کارگر متخصص پرواز به نام «ابوالفضل امیری» جان باخته است، گفت: صبح روز ۱۲ تیر ماه ماه یکی از کارگر متخصص شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه کنارک در هنگام پاور دادن خلبان به دلایلی که نیازمند بررسی و تحلیل متخصصان سوانح هوایی در محل سانحه بود، ناگهان در مسیر مکش هوای دهانه ورودی موتور قرار گرفته و به درون موتور توربوپراپ از نوع CFM۵۶-۳ نصب شده بر روی بوئینگ۷۳۷ کشیده شد و در دم جان سپرد.

او گفت: سانحه کشیده شدن انسان به درون موتور جت در کشورهای دیگر هم سابقه‌مند است اما اتفاقی بسیار نادر در صنعت هوانوردی است.

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn