کد خبر : 20683
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

سرمایه گذاران این ارز ضرر کردند

سرمایه گذاران این ارز ضرر کردند

کدخبر: ۱۱۷۷۳۲ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۸:۴۰ رمز ارز قیمت بیت کوین طی شبانه روز منتهی به روز جمعه، با ریزش شدید ۷.۵ درصدی قیمت مواجه شده و فشار فروش را در بازار افزایش داد. همانطور که پیشتر نیز برخی از فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند، قیمت بیت کوین طی شبانه روز منتهی

قیمت بیت کوین طی شبانه روز منتهی به روز جمعه، با ریزش شدید ۷.۵ درصدی قیمت مواجه شده و فشار فروش را در بازار افزایش داد.

سرمایه گذاران این ارز ضرر کردند


همانطور که پیشتر نیز برخی از فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند، قیمت بیت کوین طی شبانه روز منتهی به روز جمعه، با ریزش شدید ۷.۵ درصدی قیمت مواجه شده و فشار فروش را در بازار افزایش داد.

به عنوان مثال، «اندرو کانگ» در پیش بینی چند روز پیش خود، قرار گرفتن بیت کوین در بازه معاملاتی محدود و کم نوسان و همچنین، سطوح بالای اهرم بازار ارزهای دیجیتال را عاملی برای ریزش سنگین قیمت این رمزارز دانسته بود. وی همچنین پیش بینی کرده که در صورت ریزش قیمت به زیر کف چهار ماهه، بازار رمزارزها می تواند با افول شدید مواجه شده که این امر، قیمت بیت کوین را به زیر ۴۰ هزار دلار خواهد کشید.

پیش بینی هایی از این دست که تعداد آنها نیز در شبکه های اجتماعی به ویژه توئیتر طی روزهای گذشته کم نبوده، بر این حقیقت دلالت دارند که بازار می تواند شرایط ریزش سنگین مجدد ماه می ۲۰۲۱ را بار دیگر تجربه نماید. چنین تحلیل هایی نشانگر احتمال ریزش قیمت بیت کوین به سطوح وحشتناک سال ۲۰۲۱ است که پس از یک دوره رشد و سوددهی مطلوب بازار، شاهد یک ریزش منتهی به ضررهای سنگین در بازار بودیم. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که در صورت تصدیق این سناریو، باز هم درست مانند شرایط همان سال، باید منتظر ورشکستگی آلتکوین های بسیاری در بازار بود.

افزایش سنگین عرضه بیت کوین به بازار، عامل مهم ریزش قیمت

یکی از عوامل اصلی ریزش اخیر قیمت بیت کوین در بازار، مساله آغاز توزیع بیت کوین های به سرقت رفته در صرافی منحل شده Mt Gox بوده که قرار است طی روزهای آتی (ماه جولای) انجام شود. این بیت کوین ها در سال ۲۰۱۴ در جریان یک همله هکری از صرافی مذکور به سرقت رفته بودند. اکنون قرار است بخشی از ۹۵۰ هزار بیت کوین به سرقت رفته از بیش از ۲۰ هزار مشتری سرافی Mt Gox به آنها بازگردد که نشانگر عرضه سنگین بیت کوین در بازار است. بر اساس آخرین آمارهای موجود، تاکنون بیش از ۲.۷ میلیارد دلار بیت کوین به آدرس کیف پ. ل های ارائه شده از سوی مالباختگان بازگشته و این در حالیست که ارزش کل بیت کوین هایی که به پرونده Mt Gox مربوط می شود، حدود ۹ میلیارد دلار خواهد بود.

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn