کد خبر : 20715
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

اولین پوستر فیلم “F1” با بازی برد پیت منتشر شد؛ تریلر در راه است!

اولین پوستر فیلم “F1” با بازی برد پیت منتشر شد؛ تریلر در راه است!

به گزارش بازیگر 360 ، هواداران فیلم‌های هیجان‌انگیز و اتومبیل‌رانی، آماده باشید! اولین پوستر و جدیدترین اطلاعات از فیلم “F1” با بازی برد پیت، ابرستاره هالیوود، منتشر شد. اولین پوستر F1: رانندگی دوباره با برد پیت! این فیلم که پیش از این با عنوان “Apex” شناخته می‌شد، رسما نام “F1” را به خود گرفته و

به گزارش بازیگر 360 ، هواداران فیلم‌های هیجان‌انگیز و اتومبیل‌رانی، آماده باشید! اولین پوستر و جدیدترین اطلاعات از فیلم “F1” با بازی برد پیت، ابرستاره هالیوود، منتشر شد.

اولین پوستر F1: رانندگی دوباره با برد پیت!

اولین پوستر F1: رانندگی دوباره با برد پیت!

این فیلم که پیش از این با عنوان “Apex” شناخته می‌شد، رسما نام “F1” را به خود گرفته و قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) به روی پرده سینماها برود.

در خلاصه‌ای از داستان فیلم آمده است: برد پیت در نقش یک راننده‌ی مسابقه‌ی کهنه‌کار که از دنیای اتومبیل‌رانی بازنشسته شده، بار دیگر پشت فرمان می‌نشیند و به همراه یک راننده‌ی جوان و جویای نام، تیمی را تشکیل می‌دهد. این راننده‌ی باتجربه قصد دارد با کمک استعداد و تجربه‌ی خود، به دوران اوج خود بازگردد.

جوزف کوزینسکی، کارگردان فیلم “Top Gun: Maverick”، وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد و ایرین کروگر، نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی “Top Gun 2″، فیلمنامه‌ی “F1” را نوشته است.

علاوه بر برد پیت، ستارگان دیگری همچون دامسون ایدریس، کری کندن، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نایلز، کیم بودینا، سامسون کایو و ویل مریک نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت‌باره‌ی مسابقات فرمول یک، به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این پروژه حضور دارد و همچنین در نقش کوتاهی نیز در فیلم ظاهر خواهد شد. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده‌ی نامدار هالیوود، نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم است.

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم “F1” در روز یکشنبه آینده، همزمان با برگزاری مسابقه‌ی جایزه بزرگ بریتانیا در پیست سیلوراستون، منتشر شود.

علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن، درام و ورزشی، به‌ویژه طرفداران مسابقات فرمول یک، بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند.

“F1” با بودجه‌ی عظیم ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn