کد خبر : 20749
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

حضور یک بازیکن دیگر در پرسپولیس منتفی شد

حضور یک بازیکن دیگر در پرسپولیس منتفی شد

بلافاصله پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اخباری در رسانه‌های یونانی درباره علاقه آ ا ک آتن برای جذب پیام نیازمند منتشر شد که حسابی هواداران اصفهانی را نگران کرد و عدم حضور نیازمند در ترکیب اصلی در فینال جام حذفی بر این نگرانی اضافه می‌کرد.  به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش

بلافاصله پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اخباری در رسانه‌های یونانی درباره علاقه آ ا ک آتن برای جذب پیام نیازمند منتشر شد که حسابی هواداران اصفهانی را نگران کرد و عدم حضور نیازمند در ترکیب اصلی در فینال جام حذفی بر این نگرانی اضافه می‌کرد.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ پس از مطرح شدن پیشنهادات یونانی ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس ایجاد شد تا مدیران باشگاه تهرانی نیز برای جذب جانشین‌ برای سنگربان ناراضی خود وارد عمل شوند و یکی از سنگربانانی که شرایط او را به صورت ویژه زیر نظر داشتند پیام نیازمند بود.

طی روزهای اخیر اخباری درباره آخرین شرایط نیازمند منتشر نشده، اما بررسی خبرنگار “ورزش‌ سه”، نشان می‌دهد که نیازمند اگر قرار به ادامه فوتبال در ایران باشد، قصد دارد با سپاهان به کارش ادامه بدهد. از سوی دیگر رقم بالای رضایتنامه نیازمند که مبلغ یک میلیون یورو عنوان شده کار را برای باشگاه‌های داخلی و خارجی‌ای که در صدد جذب او هستند سخت کرده و این هم دلیل دیگری بر ادامه حضور پیام در سپاهان خواهد بود.

2051082

نیازمند که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای تقویت طلایی‌پوشان بود و پس از او خیال سپاهانی‌ها بابت خط دروازه که حسابی در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم اذیت‌شان کرده بود، راحت شد. او در لیگ بیست و یکم به پرتغال رفت که غیبتش به وضوح مشهود بود.

پیام که پس از محمد کریمی و با جدایی اجباری امید نورافکن برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی حالا قدیمی‌ترین بازیکن سپاهان به شمار می‌رود، در فصل پیش‌رو امیدوار است تعداد قهرمانی‌هایش با سپاهان از عدد یک تجاوز کند و در تیم ملی هم وضعیت بهتری برای خود رقم بزند.

2051083

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn