کد خبر : 20818
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

پلیس در جست‌وجوی قاتلی که با پابند الکترونیکی آزاد شد

پلیس در جست‌وجوی قاتلی که با پابند الکترونیکی آزاد شد

بازدید:۳۷ متهم به قتلی که در طرح نظارت الکترونیکی، با پابند آزاد شده بود، این بار به جرم قتل تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. متهم به قتلی که در طرح نظارت الکترونیکی، با پابند آزاد شده بود، این بار به جرم قتل تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران

بازدید:۳۷

متهم به قتلی که در طرح نظارت الکترونیکی، با پابند آزاد شده بود، این بار به جرم قتل تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

متهم به قتلی که در طرح نظارت الکترونیکی، با پابند آزاد شده بود، این بار به جرم قتل تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

 

به گزارشی سایت جنایی، بازپرس محسن اختیاری که بامداد امروز مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت، در ساعت یک بامداد از سوی کلانتری ۱۴۲ کن مطلع شد پسر جوانی بر اثر جراحت حاصل از ضربات چاقو روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داده است.

 

به این ترتیب، با دستور بازپرس جنایی تحقیقات در مورد مقتول ۲۷ ساله آغاز  و در ابتدا مشخص شد او پس از درگیری با سه نفر دیگر در رستورانی در غرب تهران به بیمارستان منتقل شده است. بنابراین، ادامه تحقیقات در رستوران در دستور کار قرار گرفت و بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر چهار نفر با هم صحبت می‌کردند که یکدفعه درگیری آغاز شد و مقتول با چوب بیس‌بال به سه نفر دیگر حمله کرد و بعد یکی از آنها با قمه ضرباتی به مقتول زد و فراری شد.

 

 

در ادامه دو نفر از افرادی که در درگیری حضور داشتند، دستگیر شدند. یکی از متهمان گفت: من از ماجرای دعوا خبر نداشتم و فقط می‌دانستم که مقتول و دوستم محسن که مرتکب قتل شده است، با هم اختلافاتی داشتند و قبلاً با هم درگیر شده‌ بودند. روز حادثه محسن که با پابند الکترونیکی آزاد بود، به من و دوست دیگرش زنگ زد و گفت با مقتول هم قرار گذاشته است. قرار بود قاتل و مقتول با هم صحبت کنند و ما هم می‌خواستیم آنها را آشتی دهیم که درگیری شروع شد،. آنها حین صحبت درگیر شدند. مقتول با چوب بیس‌بال ضربه‌ای به سر من زد که سرم خونی شد و بعد هم یک ضربه به محسن زد که حالش بد شد و بیرون رفت اما وقتی برگشت دو ضربه به مقتول زد و بعد هم فرار کرد. ما هم از آنجا رفتیم.

 

 

با اظهارات دو همدست قاتل، این احتمال که متهم فراری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار باشد تقویت شد و در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn