کد خبر : 20860
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine رونمایی شد!

پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine رونمایی شد!

به گزارش بازیگر 360 ، هنرمند تایلندی، مایمو، پوسترهای جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را برای تبلیغ فیلم در بازار بین‌المللی و به‌ویژه کشور تایلند طراحی کرده است. پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine برای بازار تایلند منتشر شد! مایمو در رسانه‌های اجتماعی از مارول به خاطر این فرصت تشکر کرد و ابراز خوشحالی نمود

به گزارش بازیگر 360 ، هنرمند تایلندی، مایمو، پوسترهای جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را برای تبلیغ فیلم در بازار بین‌المللی و به‌ویژه کشور تایلند طراحی کرده است.

پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine برای بازار تایلند منتشر شد!

مایمو در رسانه‌های اجتماعی از مارول به خاطر این فرصت تشکر کرد و ابراز خوشحالی نمود که هیو جکمن و رایان رینولدز، ستارگان این فیلم، پوسترهای او را دیده‌اند.

این پوسترها که با استقبال طرفداران Deadpool and Wolverine روبرو شده‌اند، حالتی طنز و اکشن دارند و به خوبی شخصیت‌های این دو ابرقهرمان را به تصویر می‌کشند.

در این فیلم، رایان رینولدز در نقش ددپول و هیو جکمن در نقش ولورین حضور دارند. اما کورین، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و متیو مک‌فادین از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. شاون لوی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را رایان رینولدز، لوی رت ریس، پل ورنیک و زب ولز نوشته‌اند.

انتشار این پوسترهای جدید، هیجان طرفداران را برای تماشای این فیلم دوچندان کرده است. Deadpool and Wolverine بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود و طرفداران این دو ابرقهرمان مشتاقانه منتظر تماشای آن بر روی پرده سینما هستند.

در ادامه می‌توانید برخی از این پوسترها را مشاهده کنید:

پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine برای بازار تایلند منتشر شد! پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine برای بازار تایلند منتشر شد! پوسترهای جدید Deadpool and Wolverine برای بازار تایلند منتشر شد!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn