کد خبر : 20864
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی

sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی

sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی | دریافت فیش حقوقیفیش حقوقی یکی از مهمترین بخش های جامعه است که باید به آن توجه داشته باشیم. در فیش حقوقی تمامی اطلاعات شغلی و کاری را در آن میتوانیم مشاهده کنیم. فیش حقوقی افراد هر ماه قابل دسترس است و با مشاهده آن میتوانند کار های خود

sabasrm.ir صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی | دریافت فیش حقوقی
فیش حقوقی یکی از مهمترین بخش های جامعه است که باید به آن توجه داشته باشیم. در فیش حقوقی تمامی اطلاعات شغلی و کاری را در آن میتوانیم مشاهده کنیم. فیش حقوقی افراد هر ماه قابل دسترس است و با مشاهده آن میتوانند کار های خود را با خبر شوند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری و دریافت فیش حقوقی sabasrm.ir
سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​ که یکی از درگاه های آن سامانه تعهد وارث می باشد، سامانه ای است که زیر مجموعه سایت صندوق بازنشستگی می باشد. این سامانه امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و سایر بازنشستگان، ارائه می کند. به همین خاطر بسیار لازم است که افراد از نحوه ورود به سایت sabasrm.ir آگاهی داشته باشند.

لذا افرادی که قصد ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir را دارند، می بایست ابتدا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲وارد شوند، سپس با ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند. لذا مراحل ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir به شرح زیر می باشد.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت سایت صندوق بازنشستگی کشوری را جستجو کنید. سپس، بر روی اولین سایت جستجو شده توسط گوگل کلیک کنید تا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوید.

حال برای ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، می بایست که در سایت صندوق بازنشستگی بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک کلیک نمایید.

پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری برای شما باز می شود و می توانید بر اساس نیاز خود از یکی از امکانات سایت درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده نمایید./دینا

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فروردین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از روز شنبه واریز خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد پیرو اطلاع‌ قبلی پیرامون زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران عزیز این سازمان، به اطلاع می‌رساند فرایند پرداخت حقوق خردادماه مطابق زمان‌بندی قبلی به صورت کامل انجام شده و مطابق اعلام قبلی از شنبه آینده، فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.

مطابق گزارش از اندیشه معاصر افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران معزز این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

پیش از این دستمزدی اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت دستمزدی خردادماه به حساب مستمری‌بگیران معزز سازمان واریز شود.

معرفی درگاه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir
در ارتباط با معرفی درگاه فیش حقوقی بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir می توان شرح داد که با پیشرفت تکنولوژی برخی از خدمات به شکل غیر حضوری ارائه شده و امروزه دیگر نیاز به حضور در سازمان ها جهت دریافت فیش حقوقی نمی باشد. هر کارمند یا بازنشسته می تواند از طریق مراجعه به سامانه های اینترنتی برای دریافت مدرک اقدام کرده و جزئیات آن را بررسی نماید.

سامانه فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری eservices.cspf.ir فیش حقوقی اشخاص را برای عموم قابل مشاهده نساخته و در واقع امکان دریافت مدرک را تنها پس از طی کردن مراحل ورود به سامانه فراهم خواهد نمود. بنابراین هر بازنشسته می بایست اطلاعات هویتی خود را در فرم ورود درج کرده یا مراحل دریافت با کدملی را طی نموده تا در نهایت مدرک مربوط به خود را مشاهده نماید، زیرا اشخاص اجازه بررسی مستندات مربوط به سایر بازنشستگان را نداشته و از حریم خصوصی افراد محافظت خواهد شد.

غالبا اشخاص برای ضمانت اطرافیان خود نیاز به فیش حقوقی داشته، زیرا این فیش نمایانگر حقوق دریافتی بازنشستگان بوده و واجد شرایط به حساب آمدن آن ها را برای ضمانت مشخص خواهد کرد. بازنشسته در صورتی که از دریافتی کافی برخوردار نباشد اجازه ضمانت نداشته و به همین دلیل بانک ها از طریق بررسی مدرک در خصوص واجد شرایط بودن یا فاقد شرایط به حساب آمدن ضامنین تصمیم گیری خواهند نمود./تجارت نیوز

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی
امکان دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی وجود داشته و افراد می توانند پس از تکمیل فرم ورود به سامانه با کد ملی و سایر اطلاعات مورد نیاز، وارد پروفایل کاربری شده و درخواست خود را به ثبت برسانند. راهنمای تصویری و توضیحات مربوطه در ادامه آمده و برای تمامی بازنشسته ها قابل بررسی است.

ابتدا می بایست نشانی “سامانه فیش حقوقی صندوق بازنشستگی eservices.cspf.ir” را در مرورگر تایپ کرده و سپس گزینه “دریافت فیش حقوقی” را انتخاب نمود.

در مرحله بعدی باید روی روش “شناسایی سه عاملی” یا “ورود از طریق رمز ثابت” کلیک کرد.در صورت انتخاب روش شناسایی سه عاملی درج کد ملی، شماره حساب و اطلاعات دفتر کل در فرم الزامی است.متقاضیان روش رمز ثابت می توانند کد ملی را به عنوان نام کاربری در فرم تایپ کرده و رمز عبور را نیز درج نمایند.

لازم به ذکر است که سامانه فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری گزینه ای با عنوان فراموشی رمز عبور را در دسترس قرار داده و در صورت اقدام برای دریافت با کدملی و مشاهده خطا می توان برای بازیابی رمز اقدام کرد. همچنین متقاضیان می توانند روش شناسایی دو عاملی را انتخاب نموده و با استفاده از شماره تلفن همراه وارد سایت شوند. همچنین در صورت بروز مشکل باید با کارشناسان سازمان محل کار ارتباط برقرار کرده و مشاوره دریافت نمود یا با پشتیبانی صندوق تماس گرفت.
سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به طور کلی جهت ارائه خدمات به بازنشسته ها راه اندازی شده و امکاناتی مانند خدمات بیمه ای، تسهیلات و خدمات فرهنگی را در اختیار قرار می دهد. اشخاص پس از بررسی قسمت تسهیلات و ثبت درخواست انواع وام ها در ادامه می توانند، فیش حقوقی را اخذ کرده تا میزان دقیق قسط کسر شده از دریافتی خود را مشاهده نمایند، همچنین ممکن است برای ثبت درخواست وام نیاز به ارائه فیش مربوطه باشد./تجارت نیوز

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn